Toen de mijne kapot was heeft de zaak hem gewoon zelf opgehaald thuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef WhiteJoker het volgende:
Da's ver lopen met een kapotte motor hahaAls hij zou lopen is het geen probleem idd
Totdat de vakantie weer voorbij is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar ik heb dan ook geen leven en zit praktisch 24/7 op FOK.
Precies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Totdat de vakantie weer voorbij is?
Wat ga je worden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan is het gewoon weer 50 uur per week bezig met de studie.
Geeen idee, veel te vroeg om daar over na te denken. Ik begin gewoon en zie over een paar jaar wel hoe en wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt, een of ander lab, bepaalde richting?
Begint net dus, dacht dat je al paar jaar bezig was ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geeen idee, veel te vroeg om daar over na te denken. Ik begin gewoon en zie over een paar jaar wel hoe en wat.
Iets internationaals lijkt me iig wel wat.
Nah, ik begin in september met m'n P'tje. Genoeg tijd nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Begint net dus, dacht dat je al paar jaar bezig was ofzo
Dus nog dik 2 weken vakantie lekker heurquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nah, ik begin in september met m'n P'tje. Genoeg tijd nog.
Ik heb nu gewoon zoiets van: Ik begin en ik zie wel waar ik eindig. Maja, wat wil je.. ben net 18.
Verveel me eigenlijk helemaal dood. Blij als ik de komende weken structureel kan rijden met rijles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus nog dik 2 weken vakantie lekker heur
Het was weekend, vandaag ook nog mooi weer, niet de kroeg in gedoken? Terrasje in de schaduw beetje pimpelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Verveel me eigenlijk helemaal dood. Blij als ik de komende weken structureel kan rijden met rijles.
Ik houd niet van uitgaan etc. Ken er ook niet bepaald de goede mensen voor. Meeste van m'n vrienden zijn ouder, dus die werken alweer rond deze tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het was weekend, vandaag ook nog mooi weer, niet de kroeg in gedoken? Terrasje in de schaduw beetje pimpelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |