Uhm, vaag. Die Ramzi was wel een topper die daarvoor ook wel wedstrijden won, maar met de verkeerde brandstof dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan je je de wedstrijd nog herinneren
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uhm, vaag. Die Ramzi was wel een topper die daarvoor ook wel wedstrijden won, maar met de verkeerde brandstof dus.
En nu lekker weer chillen mijn mijn ijsbadje en daarna in mijn masjientje.quote:
Was ook wel een vaag figuur. Marokkaan van geboorte die voor Bahrein liep (waarschijnlijk om de premies te cashen).quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu lekker weer chillen mijn mijn ijsbadje en daarna in mijn masjientje.
22:00 u.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe laat is morgen trouwens die estafette bij de mannen?
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen een prachtige atletiekdag met in totaal 70 km snelwandelen. Zin in
Is dat morgen. Ik ga nu spontaan al mijn afspraken afbellen, ook al moet ik ze uit hun bed bellen, dat MOET ik zien! Snelwandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Sheepcidus het volgende:
zure brittwitter:Sonjamclaughlan twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:12:30"I'll probably get into trouble for saying this but I don't believe I'm competing on a level playing field' Lisa Dobriskey. #bbc5live reageer retweet
Dat wordt weer genietenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die middellange afstanden zijn sowieso wat gevoeliger voor verboden snoepers dan andere nummers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.
En wat Dobriskey betreft zou het al de zoveelste keer zijn dat ze te maken krijgt met concurrentie die vanuit het niets de stenen uit de straat loopt en dan gepakt wordt of reeds een schorsing achter de rug heeft.
Alsof het spelregels zijn. Het is net iets wat een schoolmeester begeleidt. Elke fout kost je 2 uur nablijvenquote:
Het is gewoon een grote goochelshowquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Het is gewoon echt een farce, zeker nu dat filmpje van de week er was...
Je ziet ze nu ook gewoon regelmatig 'rennen', ook in de herhalingen. Blijft knap, 50 kilometer verkrampt hardlopen!![]()
Wil jij liever naar snelwandelen kijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht even van we blijven bij Live sport, nee hoor, ff een docu ertussen gooien
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij liever naar snelwandelen kijken?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe een eindsprint bij het snelwandelen eruit ziet.
Dan rennen ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe een eindsprint bij het snelwandelen eruit ziet.
Als je nog geen waarschuwingen hebt, dan moet je dat idd doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan rennen ze.
Ik vind vooral de start zeer komisch
50 km hou je nooit vol zonder waarschuwingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je nog geen waarschuwingen hebt, dan moet je dat idd doen.
En die Maryam uit Bahrein, ook suspect?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.
En wat Dobriskey betreft zou het al de zoveelste keer zijn dat ze te maken krijgt met concurrentie die vanuit het niets de stenen uit de straat loopt en dan gepakt wordt of reeds een schorsing achter de rug heeft.
Voorbeelden te over inderdaad. Rashid Ramzi, wat Russinnen (Yegorova vroeger, vast recent nog wel wat gevallen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die middellange afstanden zijn sowieso wat gevoeliger voor verboden snoepers dan andere nummers.
Ik had me er niet in verdieptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:29 schreef Leatherface het volgende:
Van mij mag Jared Tallent hem wel winnen.
Ow, ja die vent die Guatemala die al zilver pakte gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.
Ik heb altijd ergens wel een zwak voor die kleine underdoglanden in Latijns-Amerika. Ik ben vaak op de hand van de kleintjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.
Ik ook, hoewel ik minder met de klassieke landen heb.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb altijd ergens wel een zwak voor die kleine underdoglanden in Latijns-Amerika. Ik ben vaak op de hand van de kleintjes.
Volgens de regeltjes terecht, maar dat is ook het probleem van die sport.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Australische die een DQ kreeg vlak voor de finish! Echt schandalig
Ik vind het wel leuk om eens een Grenada, Nicaragua of Ecuador goud te zien pakken. Maakt toch meer impact dan de zoveelste Amerikaanse, Russische of Chinese titel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik minder met de klassieke landen heb.
Met Klassieke landen bedoel ik Jamaica, Mexico, Brazilië en Argentinië. Vind het ook leuk landen, maar vooral T&T, SK&N, Antigua en El Salvador heb ik echt een zwak voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om eens een Grenada, Nicaragua of Ecuador goud te zien pakken. Maakt toch meer impact dan de zoveelste Amerikaanse, Russische of Chinese titel.
Jaja, dat zijn de klassiek grote (sport)landen in Latijns-Amerika en het Caraïbisch gebied. Ik heb ook wel iets met Colombia, maar dat is toch ook wel enigszins een klassiek land, vooral op het gebied van wielersporten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Klassieke landen bedoel ik Jamaica, Mexico, Brazilië en Argentinië. Vind het ook leuk landen, maar vooral T&T, SK&N, Antigua en El Salvador heb ik echt een zwak voor
Ik dacht alleen gele kaartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn al aardig wat rode kaarten uitgedeeld.
Bij de NOS zeiden ze dat Choco (of hoe die knakker ook mag heten) al 2 rode kaarten heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht alleen gele kaarten
Die is al gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de NOS zeiden ze dat Choco (of hoe die knakker ook mag heten) al 2 rode kaarten heeft.
Heb het blijkbaar verkeerd verstaan.
http://www.london2012.com/athletics/event/men-50km-walk/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is al gediskwalificeerd
Die Ecuadoriaan is dat toch?
Een kwestie van wie durft het verst te gaan met rennen, zonder dat het opvalt... nu ook weer mooi in de slomo te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef sausagin het volgende:
Snelwandelen is toch frustrerend , je wilt zo snel mogelijk lopen maar je moet in zo'n gefoceerde wandel houding blijven
Twee keer vanwege een gebogen knie. Lijkt me niet dat ie de komende 30km foutloos gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barrondo heeft al 2x rood, die houdt dit nooit vol
Vind je dit gek? Man man...Kunnen ze beter bij de paralympics zetten dit onderdeel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentatoren op Sporza vinden het ook een domme sport.
Ik zei niet voor niets ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Sasman het volgende:
[..]
Vind je dit gek? Man man...Kunnen ze beter bij de paralympics zetten dit onderdeel.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:10 schreef henkde_j het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Snelwandelkampioenschap.ogv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef borisz het volgende:
Mooie finishfoto van Bolt.
hahaha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit. Belachelijke 'sport'quote:
Ik vind het wel knap dat je zoiets kunt en dat ook nog kunt opbrengen om dat 50 km te doen op het heetst van de dag. Maar de competites hier zijn behoorlijk een farce.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dit. Belachelijke 'sport'
Ik zit nu taekwondo te kijken, maar dat is ook een behoorlijk rare sport hoor...quote:
Daarom ook, belachelijke 'sport'. Een sport impliceert competitie, immers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je zoiets kunt en dat ook nog kunt opbrengen om dat 50 km te doen op het heetst van de dag. Maar de competites hier zijn behoorlijk een farce.
Nee, dat is gewoon een logische én leuke sport. Als je de regels begrijpt, that is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zit nu taekwondo te kijken, maar dat is ook een behoorlijk rare sport hoor...
Het is best een duidelijke sport ja, maar ik vind het esthetisch niet mooi om te zien. Dan vind ik judo en boksen mooier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een logische én leuke sport. Als je de regels begrijpt, that is.
De Lange Afstand Tippelaarsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:10 schreef henkde_j het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Snelwandelkampioenschap.ogv
zou kunnen dat ik de regels niet goed genoeg begrijp...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een logische én leuke sport. Als je de regels begrijpt, that is.
Hij was z'n coördinatie kwijtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Maver24 het volgende:
WTF gebeurde daar met die gast die ineens valt bij dat hek ??
Je meent het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef Jovatov het volgende:
Meest bizarre van deze sport is dat slow-motion beelden duidelijk laten zien dat élke sporter met twee voeten tegelijk van de grond is
Ik zit nu wat meer te googlen, en dit artikel nuanceert de boel wel weer wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je meent het nietOngelooflijk, nog nooit gehoord/gezien deze Spelen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:04 schreef henkde_j het volgende:
Goed spel jongens:
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Op de BBC zeiden ze dat hij dat deed vanwege een 'uniform malfunction'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef henkde_j het volgende:
Even een spons uit de broek halen![]()
Sporza commentaar
dan nog zou ik geen 50km kunnen joggen, laat staan wandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nergens over dit, ze zijn gewoon aan het joggen
Inderdaad. Met welke pace lopen ze eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat is precies het criterium dat ze niet meer aan het snelwandelen zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Verlies van bodemcontact of zweven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is precies het criterium dat ze niet meer aan het snelwandelen zijn?
en gebogen knieen !!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verlies van bodemcontact of zweven.
En mogen ze protest indienen op basis van videobeelden? Dan wordt het een chaos namelijk want iedereen zweeft iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verlies van bodemcontact of zweven.
50km in 3:40 ofzo, reken maar uit, dat is snelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Met welke pace lopen ze eigenlijk
Er moet toch een maximum aan de snelheid die je kunt wandelen zitten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
50km in 3:40 ofzo, reken maar uit, dat is snel
Het lopen op zich lijkt me ook nogal schadelijk voor je lichaamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:20 schreef Maver24 het volgende:
die gasten zijn allemaal wel erg graatmager zeg,
kan toch niet gezond zijn
Is fucking zwaar inderdaad. Met voetbal trainen hebben we wel eens een wedstrijdje gedaan. Je gaat echt kapotquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
Gaat niet gebeuren. Ik sta zo al wel voor lulquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
beetje wel he,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Hoeveel rode kaartjes hebben ze al?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Als je 5 meter achterloopt zou ik het doen. Krijg je de hele snelwandelwereld over je heen, win je goud en wordt de sport afgeschaftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef henkde_j het volgende:
Als je nog geen rode kaarten hebt. Dan kun je toch best 2x vol uit sprinten
zit nu al de juichen enzo, gaat het nog mis zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Wat ga ik hard lachen als tallent nog een fout maakt
Was in de 18e/18e eeuw een zeer hoogaangeschrevn sport voor de adel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef horned_reaper het volgende:
De 50km snelwandelen staat al sinds 1932 op het programma?![]()
En de eerste snelwandelwedstrijd over kortere afstand stond al in 1908 op het programma? ......wtf
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het programma voor vandaag verder?
Dat is dan wel weer aantrekkelijk om te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:
20 km snelwandelen voor de dames
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef Jovatov het volgende:
Meest bizarre van deze sport is dat slow-motion beelden duidelijk laten zien dat élke sporter met twee voeten tegelijk van de grond is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?
Bedankt, ga ik zo even lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.
2% ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Hoeveel kans maakt NL nog op een 4X100 plak vanavond?
Evenveelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Na hoeveel rode kaarten worden de dames gediskwalificeerd?
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.quote:
20 km mannen is ook zelfde aantal kaartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.
Mwah, toch wel redelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kaniskina stort in elkaar
Edit: valt dus mee...
Een grote fout schijnt directe diskwalificatie te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Als je nog geen waarschuwingen hebt, kun je in de laatste 100 meter gewoon een sprintje inzetten lijkt me.
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat is de de finale van de 4x100 m estafette?
Sommige users zijn wat trager van begrip dan andere.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.html
Service hè.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Dat vind ik dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. [...]
Heeft daar niks mee te maken. Op dit tijdstip is London Today en dat moet en zal uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.
Maar het is niet waar. Hockey begint pas om 21.00.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer goed.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef Redefine het volgende:
Tregaro vind ik toch meer een naam voor een paard. Nu in de ring Emma Green op Tregaro
Ja dat weet ik. Maar het gaat me ook om je laatste zin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Straks live op de NOS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
gvd heb ik de 4x100 bij de mannen gemist??
Waar zie je voetbal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Kunnen ze dat voetbal niet nog ff weg laten
Ik kwam er een week geleden achter dat het Tregaro was, en niet Tegaroquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Aha, ik was al overgestapt naar ES. Tsja er zijn mensen lyrisch dat het weer gaat beginnen. Ik ben ook een voetballiefhebber, maar momenteel kan het me gestolen worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
eredivisie voetbal straks na het hockey
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
WTF.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
4x100 mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.
Ja morgen live bij de NOSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
4x100 mannenmy man swa Martina
Nooit commentaar geweest op de streams, behalve de stream van NED1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nou de ene keer op nos.nl wel commentaar bij de livestream en de andere keer niet?
Ik heb nog nooit commentaar gehoord daarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nou de ene keer op nos.nl wel commentaar bij de livestream en de andere keer niet?
Wat bij het handboogschieten erg leuk wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit commentaar gehoord daar
Alleen de speaker van de locatie zelf
Even testen of je nu wel scherp bentquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shit happens sometimes
[..]
vandaag om 22:00
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even testen of je nu wel scherp bent
Nee, maar net bleef je wel erg lang in de waan. Het lag er wel erg dik bovenop dat het niet serieus wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ik ben geen vis dat ik het zo snel vergeet
Ja genoeg leuke dames altijd ja, en dan tante Sidonia natuurlijk. Het zal wel raar zijn om de dansjes van Vlasic niet te zien.quote:
Die had 4 jaar geleden ook steeds foutsprongen op de lagere hoogtes. Chicherova en Vlasic overal in 1x overheen, tot Hellebaut ineens 2.05 in één keer sprong. Ze is nog niet weg.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik word zo langzamerhand schijtziek van die Chariots
Ja, die hoef ik de komende weken even niet meer te horen,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Join the club.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik zie elke keer Mr. Bean wanneer het wordt afgespeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk, maar Hellebaut gaat vandaag echt niet over 2.05 en misschien niet eens over de 2 meter heen. Dan moet je dit keer hopen op zo weinig mogelijk foutsprongen en dan is dit niet echt een lekker begin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Die had 4 jaar geleden ook steeds foutsprongen op de lagere hoogtes. Chicherova en Vlasic overal in 1x overheen, tot Hellebaut ineens 2.05 in één keer sprong. Ze is nog niet weg.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, die hoef ik de komende wekenjaren even niet meer te horen,
Ik heb het nu ook wel genoeg gehoord voor de komende 10.000 jaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik ken het alleen uit de Olympische Spelen film en zie die vent de hele tijd voorbijrennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie elke keer Mr. Bean wanneer het wordt afgespeeld.
Dan zap je toch naar Sporza of ES?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ben beniieuwd naar de 5.000 meter. Ben benieuwd wat Nederland 1 doet, want het speerwerpen loopt blijkbaar uit en ik wil de 5.000 m zien.
Ik zie Al Bundy in slomotion voorbij Buba Smith gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit de Olympische Spelen film en zie die vent de hele tijd voorbijrennen
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zap je toch naar Sporza of ES?
Op Nederland 1 ga je het niet zien/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ben beniieuwd naar de 5.000 meter. Ben benieuwd wat Nederland 1 doet, want het speerwerpen loopt blijkbaar uit en ik wil de 5.000 m zien.
Of Sporza en ES het speerwerpen niet uitzenden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?
Nu live op BBC 1, Farah is favoriet dus die zullen wel blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Beitia en Hellebaut als uitschieters, maar Hellebaut maakt het haarzelf nu al moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gaat tussen Chicherova en Lowe normaal gesproken. Durf nog niet te zeggen wie gaat winnen.
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of Sporza en ES het speerwerpen niet uitzenden?
Weet ik niet, maar het lijkt me dat ze de 5000m sowieso uitzenden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?
ES zendt dat ook gewoon uit natuurlijk, misschien Sporza niet ivm het hoogspringen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nu live op BBC 1, Farah is favoriet dus die zullen wel blijven kijken.
Jij denkt echt serieus dat ze bij Eurosport de 5000 meter niet laten zien?quote:
Oké, ik kijk nu op BBC. Mijn tv doet het al de hele week niet (had alleen Nederland 1 analoog) maar nu weer even wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het lijkt me dat ze de 5000m sowieso uitzenden.
Zullen ze wel zeven minuten voor het einde er uitgaan.quote:
ES ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Sporza blijf iig live bij het atletiek.
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En een andere vraag is, jij wil de 5000 meter helemaal zien?
Zal je zien dat niet Beitia er mee aan de haal gaat, maar opeens Shkolina ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beitia en Hellebaut als uitschieters, maar Hellebaut maakt het haarzelf nu al moeilijk
quote:
Ik hou niet van reclames tussendoor.quote:
Hup Rupp.quote:
Dan is de NOS zeker geen optiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van reclames tussendoor.
quote:
Nog even en er komt een rode kaart voor een zweefmoment.quote:
Nou ik vind dat ze dat heel goed doen, heel kort en op momenten dat het kan. Merkte ik al een paar keer, vanmorgen nog bij het schoonspringen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van reclames tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |