quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:04 schreef henkde_j het volgende:
Goed spel jongens:
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Op de BBC zeiden ze dat hij dat deed vanwege een 'uniform malfunction'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef henkde_j het volgende:
Even een spons uit de broek halen![]()
Sporza commentaar
dan nog zou ik geen 50km kunnen joggen, laat staan wandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nergens over dit, ze zijn gewoon aan het joggen
Inderdaad. Met welke pace lopen ze eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat is precies het criterium dat ze niet meer aan het snelwandelen zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Verlies van bodemcontact of zweven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is precies het criterium dat ze niet meer aan het snelwandelen zijn?
en gebogen knieen !!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verlies van bodemcontact of zweven.
En mogen ze protest indienen op basis van videobeelden? Dan wordt het een chaos namelijk want iedereen zweeft iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verlies van bodemcontact of zweven.
50km in 3:40 ofzo, reken maar uit, dat is snelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Met welke pace lopen ze eigenlijk
Er moet toch een maximum aan de snelheid die je kunt wandelen zitten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
50km in 3:40 ofzo, reken maar uit, dat is snel
Het lopen op zich lijkt me ook nogal schadelijk voor je lichaamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:20 schreef Maver24 het volgende:
die gasten zijn allemaal wel erg graatmager zeg,
kan toch niet gezond zijn
Is fucking zwaar inderdaad. Met voetbal trainen hebben we wel eens een wedstrijdje gedaan. Je gaat echt kapotquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
Gaat niet gebeuren. Ik sta zo al wel voor lulquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
beetje wel he,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Hoeveel rode kaartjes hebben ze al?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Als je 5 meter achterloopt zou ik het doen. Krijg je de hele snelwandelwereld over je heen, win je goud en wordt de sport afgeschaftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef henkde_j het volgende:
Als je nog geen rode kaarten hebt. Dan kun je toch best 2x vol uit sprinten
zit nu al de juichen enzo, gaat het nog mis zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Wat ga ik hard lachen als tallent nog een fout maakt
Was in de 18e/18e eeuw een zeer hoogaangeschrevn sport voor de adel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef horned_reaper het volgende:
De 50km snelwandelen staat al sinds 1932 op het programma?![]()
En de eerste snelwandelwedstrijd over kortere afstand stond al in 1908 op het programma? ......wtf
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het programma voor vandaag verder?
Dat is dan wel weer aantrekkelijk om te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:
20 km snelwandelen voor de dames
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef Jovatov het volgende:
Meest bizarre van deze sport is dat slow-motion beelden duidelijk laten zien dat élke sporter met twee voeten tegelijk van de grond is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?
Bedankt, ga ik zo even lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.
2% ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Hoeveel kans maakt NL nog op een 4X100 plak vanavond?
Evenveelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Na hoeveel rode kaarten worden de dames gediskwalificeerd?
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.quote:
20 km mannen is ook zelfde aantal kaartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.
Mwah, toch wel redelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kaniskina stort in elkaar
Edit: valt dus mee...
Een grote fout schijnt directe diskwalificatie te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Als je nog geen waarschuwingen hebt, kun je in de laatste 100 meter gewoon een sprintje inzetten lijkt me.
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat is de de finale van de 4x100 m estafette?
Sommige users zijn wat trager van begrip dan andere.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.html
Service hè.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Dat vind ik dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. [...]
Heeft daar niks mee te maken. Op dit tijdstip is London Today en dat moet en zal uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.
Maar het is niet waar. Hockey begint pas om 21.00.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |