quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nergens over dit, ze zijn gewoon aan het joggen
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Punt is dat de regel is dat je voor het menselijk oog (dus niet met slow-motion beelden) ten alle tijde één voet op de grond moet hebben. Daardoor is het een verkapte jurysport met een stukje willekeur dan dat het erom gaat wie het snelste kan wandelen.
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat met het blote oog niet te zien is dat ze niet te allen tijde een voet op de grond hebben?
Bedankt, ga ik zo even lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt ja. En als het wel met het blote oog te zien is, dán is het tegen de regels. Dit artikel legt het allemaal wat beter uit, en nuanceert mijn eerdere post ook wat.
2% ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Hoeveel kans maakt NL nog op een 4X100 plak vanavond?
Evenveelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Na hoeveel rode kaarten worden de dames gediskwalificeerd?
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.quote:
20 km mannen is ook zelfde aantal kaartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, wel vreemd want ze hoeven maar 40% van de afstand af te leggen. Maargoed, misschien zijn ze wel iets strenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |