Is fucking zwaar inderdaad. Met voetbal trainen hebben we wel eens een wedstrijdje gedaan. Je gaat echt kapotquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
Gaat niet gebeuren. Ik sta zo al wel voor lulquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf maar ,snelwandelen, heel moeilijk is het niet maar het volhouden wel, alles gaat zeer doen
beetje wel he,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Hoeveel rode kaartjes hebben ze al?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Bbs29 het volgende:
Si, Heffernan en Tallent zijn toch redelijk opvallend aan het joggen?
Als je 5 meter achterloopt zou ik het doen. Krijg je de hele snelwandelwereld over je heen, win je goud en wordt de sport afgeschaftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef henkde_j het volgende:
Als je nog geen rode kaarten hebt. Dan kun je toch best 2x vol uit sprinten
zit nu al de juichen enzo, gaat het nog mis zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Wat ga ik hard lachen als tallent nog een fout maakt
Was in de 18e/18e eeuw een zeer hoogaangeschrevn sport voor de adel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef horned_reaper het volgende:
De 50km snelwandelen staat al sinds 1932 op het programma?![]()
En de eerste snelwandelwedstrijd over kortere afstand stond al in 1908 op het programma? ......wtf
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het programma voor vandaag verder?
Dat is dan wel weer aantrekkelijk om te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 6 uur gaan we verder met een prachtig event:
20 km snelwandelen voor de dames
Waar slaat het dan op? Dan moeten ze toch gewoon iedereen eerst waarschuwen en als ze het blijven doen diskwalificeren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:54 schreef Jovatov het volgende:
Meest bizarre van deze sport is dat slow-motion beelden duidelijk laten zien dat élke sporter met twee voeten tegelijk van de grond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |