Mwah, toch wel redelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Kaniskina stort in elkaar
Edit: valt dus mee...
Een grote fout schijnt directe diskwalificatie te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Als je nog geen waarschuwingen hebt, kun je in de laatste 100 meter gewoon een sprintje inzetten lijkt me.
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat is de de finale van de 4x100 m estafette?
Sommige users zijn wat trager van begrip dan andere.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 2 weken mag deze site onderhand bekend zijn: http://www.london2012.com(...)-august/all-day.html
Service hè.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Waar slaat het op dat ze op Nederland 1 alleen maar met na- en voorbeschouwingen bezig zijn en geen livesport laten zien?
Dat vind ik dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. [...]
Heeft daar niks mee te maken. Op dit tijdstip is London Today en dat moet en zal uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen niet iets half uitzenden, om dan te moeten afbreken voor hockey. Zoals een basketbalwedstrijd bijvoorbeeld.
Maar het is niet waar. Hockey begint pas om 21.00.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |