Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef Redefine het volgende:
Tregaro vind ik toch meer een naam voor een paard. Nu in de ring Emma Green op Tregaro
Ja dat weet ik. Maar het gaat me ook om je laatste zin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Straks live op de NOS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
gvd heb ik de 4x100 bij de mannen gemist??
Waar zie je voetbal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Kunnen ze dat voetbal niet nog ff weg laten
Ik kwam er een week geleden achter dat het Tregaro was, en niet Tegaroquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Aha, ik was al overgestapt naar ES. Tsja er zijn mensen lyrisch dat het weer gaat beginnen. Ik ben ook een voetballiefhebber, maar momenteel kan het me gestolen worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
eredivisie voetbal straks na het hockey
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
WTF.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
4x100 mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.
Ja morgen live bij de NOSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
4x100 mannenmy man swa Martina
Nooit commentaar geweest op de streams, behalve de stream van NED1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nou de ene keer op nos.nl wel commentaar bij de livestream en de andere keer niet?
Ik heb nog nooit commentaar gehoord daarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nou de ene keer op nos.nl wel commentaar bij de livestream en de andere keer niet?
Wat bij het handboogschieten erg leuk wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit commentaar gehoord daar
Alleen de speaker van de locatie zelf
Even testen of je nu wel scherp bentquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shit happens sometimes
[..]
vandaag om 22:00
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even testen of je nu wel scherp bent
Nee, maar net bleef je wel erg lang in de waan. Het lag er wel erg dik bovenop dat het niet serieus wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ik ben geen vis dat ik het zo snel vergeet
Ja genoeg leuke dames altijd ja, en dan tante Sidonia natuurlijk. Het zal wel raar zijn om de dansjes van Vlasic niet te zien.quote:
Die had 4 jaar geleden ook steeds foutsprongen op de lagere hoogtes. Chicherova en Vlasic overal in 1x overheen, tot Hellebaut ineens 2.05 in één keer sprong. Ze is nog niet weg.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik word zo langzamerhand schijtziek van die Chariots
Ja, die hoef ik de komende weken even niet meer te horen,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Join the club.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik zie elke keer Mr. Bean wanneer het wordt afgespeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk, maar Hellebaut gaat vandaag echt niet over 2.05 en misschien niet eens over de 2 meter heen. Dan moet je dit keer hopen op zo weinig mogelijk foutsprongen en dan is dit niet echt een lekker begin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Die had 4 jaar geleden ook steeds foutsprongen op de lagere hoogtes. Chicherova en Vlasic overal in 1x overheen, tot Hellebaut ineens 2.05 in één keer sprong. Ze is nog niet weg.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, die hoef ik de komende wekenjaren even niet meer te horen,
Ik heb het nu ook wel genoeg gehoord voor de komende 10.000 jaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik ken het alleen uit de Olympische Spelen film en zie die vent de hele tijd voorbijrennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie elke keer Mr. Bean wanneer het wordt afgespeeld.
Dan zap je toch naar Sporza of ES?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ben beniieuwd naar de 5.000 meter. Ben benieuwd wat Nederland 1 doet, want het speerwerpen loopt blijkbaar uit en ik wil de 5.000 m zien.
Ik zie Al Bundy in slomotion voorbij Buba Smith gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit de Olympische Spelen film en zie die vent de hele tijd voorbijrennen
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zap je toch naar Sporza of ES?
Op Nederland 1 ga je het niet zien/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ben beniieuwd naar de 5.000 meter. Ben benieuwd wat Nederland 1 doet, want het speerwerpen loopt blijkbaar uit en ik wil de 5.000 m zien.
Of Sporza en ES het speerwerpen niet uitzenden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?
Nu live op BBC 1, Farah is favoriet dus die zullen wel blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Beitia en Hellebaut als uitschieters, maar Hellebaut maakt het haarzelf nu al moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gaat tussen Chicherova en Lowe normaal gesproken. Durf nog niet te zeggen wie gaat winnen.
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of Sporza en ES het speerwerpen niet uitzenden?
Weet ik niet, maar het lijkt me dat ze de 5000m sowieso uitzenden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zenden die het speerwerpen dan niet uit?
ES zendt dat ook gewoon uit natuurlijk, misschien Sporza niet ivm het hoogspringen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nu live op BBC 1, Farah is favoriet dus die zullen wel blijven kijken.
Jij denkt echt serieus dat ze bij Eurosport de 5000 meter niet laten zien?quote:
Oké, ik kijk nu op BBC. Mijn tv doet het al de hele week niet (had alleen Nederland 1 analoog) maar nu weer even wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het lijkt me dat ze de 5000m sowieso uitzenden.
Zullen ze wel zeven minuten voor het einde er uitgaan.quote:
ES ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Sporza blijf iig live bij het atletiek.
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En een andere vraag is, jij wil de 5000 meter helemaal zien?
Zal je zien dat niet Beitia er mee aan de haal gaat, maar opeens Shkolina ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beitia en Hellebaut als uitschieters, maar Hellebaut maakt het haarzelf nu al moeilijk
quote:
Ik hou niet van reclames tussendoor.quote:
Hup Rupp.quote:
Dan is de NOS zeker geen optiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van reclames tussendoor.
quote:
Nog even en er komt een rode kaart voor een zweefmoment.quote:
Nou ik vind dat ze dat heel goed doen, heel kort en op momenten dat het kan. Merkte ik al een paar keer, vanmorgen nog bij het schoonspringen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van reclames tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |