Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef Redefine het volgende:
Tregaro vind ik toch meer een naam voor een paard. Nu in de ring Emma Green op Tregaro
Ja dat weet ik. Maar het gaat me ook om je laatste zin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Straks live op de NOS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
gvd heb ik de 4x100 bij de mannen gemist??
Waar zie je voetbal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Kunnen ze dat voetbal niet nog ff weg laten
Ik kwam er een week geleden achter dat het Tregaro was, en niet Tegaroquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met haar trainer, zelf oud-hoogspringer. Ik blijf haar ook nog gewoon alleen Green noemen. Dat Green Tregaro klinkt voor geen meter.
Aha, ik was al overgestapt naar ES. Tsja er zijn mensen lyrisch dat het weer gaat beginnen. Ik ben ook een voetballiefhebber, maar momenteel kan het me gestolen worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
eredivisie voetbal straks na het hockey
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
WTF.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah idd ik dacht even dat UK 1 uur later was dan NL.
4x100 mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal dan maar eens serieus reageren. De 4 x 400 meter bij de mannen heb je inderdaad gemist, die was gisteren. Vanavond wel de 4 x 400 bij de vrouwen en 4 x 100 bij de mannen.
Ja morgen live bij de NOSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
4x100 mannenmy man swa Martina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |