Ik ook, hoewel ik minder met de klassieke landen heb.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb altijd ergens wel een zwak voor die kleine underdoglanden in Latijns-Amerika. Ik ben vaak op de hand van de kleintjes.
Volgens de regeltjes terecht, maar dat is ook het probleem van die sport.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Australische die een DQ kreeg vlak voor de finish! Echt schandalig
Ik vind het wel leuk om eens een Grenada, Nicaragua of Ecuador goud te zien pakken. Maakt toch meer impact dan de zoveelste Amerikaanse, Russische of Chinese titel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik minder met de klassieke landen heb.
Met Klassieke landen bedoel ik Jamaica, Mexico, Brazilië en Argentinië. Vind het ook leuk landen, maar vooral T&T, SK&N, Antigua en El Salvador heb ik echt een zwak voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om eens een Grenada, Nicaragua of Ecuador goud te zien pakken. Maakt toch meer impact dan de zoveelste Amerikaanse, Russische of Chinese titel.
Jaja, dat zijn de klassiek grote (sport)landen in Latijns-Amerika en het Caraïbisch gebied. Ik heb ook wel iets met Colombia, maar dat is toch ook wel enigszins een klassiek land, vooral op het gebied van wielersporten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Klassieke landen bedoel ik Jamaica, Mexico, Brazilië en Argentinië. Vind het ook leuk landen, maar vooral T&T, SK&N, Antigua en El Salvador heb ik echt een zwak voor
Ik dacht alleen gele kaartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn al aardig wat rode kaarten uitgedeeld.
Bij de NOS zeiden ze dat Choco (of hoe die knakker ook mag heten) al 2 rode kaarten heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht alleen gele kaarten
Die is al gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de NOS zeiden ze dat Choco (of hoe die knakker ook mag heten) al 2 rode kaarten heeft.
Heb het blijkbaar verkeerd verstaan.
http://www.london2012.com/athletics/event/men-50km-walk/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is al gediskwalificeerd
Die Ecuadoriaan is dat toch?
Een kwestie van wie durft het verst te gaan met rennen, zonder dat het opvalt... nu ook weer mooi in de slomo te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef sausagin het volgende:
Snelwandelen is toch frustrerend , je wilt zo snel mogelijk lopen maar je moet in zo'n gefoceerde wandel houding blijven
Twee keer vanwege een gebogen knie. Lijkt me niet dat ie de komende 30km foutloos gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barrondo heeft al 2x rood, die houdt dit nooit vol
Vind je dit gek? Man man...Kunnen ze beter bij de paralympics zetten dit onderdeel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentatoren op Sporza vinden het ook een domme sport.
Ik zei niet voor niets ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Sasman het volgende:
[..]
Vind je dit gek? Man man...Kunnen ze beter bij de paralympics zetten dit onderdeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |