Uhm, vaag. Die Ramzi was wel een topper die daarvoor ook wel wedstrijden won, maar met de verkeerde brandstof dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan je je de wedstrijd nog herinneren
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uhm, vaag. Die Ramzi was wel een topper die daarvoor ook wel wedstrijden won, maar met de verkeerde brandstof dus.
En nu lekker weer chillen mijn mijn ijsbadje en daarna in mijn masjientje.quote:
Was ook wel een vaag figuur. Marokkaan van geboorte die voor Bahrein liep (waarschijnlijk om de premies te cashen).quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu lekker weer chillen mijn mijn ijsbadje en daarna in mijn masjientje.
22:00 u.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe laat is morgen trouwens die estafette bij de mannen?
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen een prachtige atletiekdag met in totaal 70 km snelwandelen. Zin in
Is dat morgen. Ik ga nu spontaan al mijn afspraken afbellen, ook al moet ik ze uit hun bed bellen, dat MOET ik zien! Snelwandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Sheepcidus het volgende:
zure brittwitter:Sonjamclaughlan twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:12:30"I'll probably get into trouble for saying this but I don't believe I'm competing on a level playing field' Lisa Dobriskey. #bbc5live reageer retweet
Dat wordt weer genietenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die middellange afstanden zijn sowieso wat gevoeliger voor verboden snoepers dan andere nummers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.
En wat Dobriskey betreft zou het al de zoveelste keer zijn dat ze te maken krijgt met concurrentie die vanuit het niets de stenen uit de straat loopt en dan gepakt wordt of reeds een schorsing achter de rug heeft.
Alsof het spelregels zijn. Het is net iets wat een schoolmeester begeleidt. Elke fout kost je 2 uur nablijvenquote:
Het is gewoon een grote goochelshowquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Het is gewoon echt een farce, zeker nu dat filmpje van de week er was...
Je ziet ze nu ook gewoon regelmatig 'rennen', ook in de herhalingen. Blijft knap, 50 kilometer verkrampt hardlopen!![]()
Wil jij liever naar snelwandelen kijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht even van we blijven bij Live sport, nee hoor, ff een docu ertussen gooien
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij liever naar snelwandelen kijken?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe een eindsprint bij het snelwandelen eruit ziet.
Dan rennen ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe een eindsprint bij het snelwandelen eruit ziet.
Als je nog geen waarschuwingen hebt, dan moet je dat idd doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan rennen ze.
Ik vind vooral de start zeer komisch
50 km hou je nooit vol zonder waarschuwingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je nog geen waarschuwingen hebt, dan moet je dat idd doen.
En die Maryam uit Bahrein, ook suspect?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, die Cakir heeft al twee jaar aan de broek gehad in 2004. Om dan met midden twintig ineens enorme sprongen te maken.
En wat Dobriskey betreft zou het al de zoveelste keer zijn dat ze te maken krijgt met concurrentie die vanuit het niets de stenen uit de straat loopt en dan gepakt wordt of reeds een schorsing achter de rug heeft.
Voorbeelden te over inderdaad. Rashid Ramzi, wat Russinnen (Yegorova vroeger, vast recent nog wel wat gevallen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die middellange afstanden zijn sowieso wat gevoeliger voor verboden snoepers dan andere nummers.
Ik had me er niet in verdieptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 06:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:29 schreef Leatherface het volgende:
Van mij mag Jared Tallent hem wel winnen.
Ow, ja die vent die Guatemala die al zilver pakte gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.
Ik heb altijd ergens wel een zwak voor die kleine underdoglanden in Latijns-Amerika. Ik ben vaak op de hand van de kleintjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r loopt toch weer een Guatemalees bij? Die gun ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |