Hij heeft sowieso al een hekel aan VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
misschien dat hij daarom zo snel boos werd over de VBL gasten, hij mocht vroeger ook al nooit mee doen
Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?quote:
Laat dat meisje eens met rust steven.quote:Zeilmeisje Laura jaar lang lastiggevallen door pedofiel
Is crewbash, mogen we allemaal 2 weken niet postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
'Static kan niet voetballen'
Had je als TT moeten doen.
Heb je ook een laptop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou geen andere meer willen iig1 draad en ik ben klaar.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat meisje eens met rust steven.
Tja, het was een zware slag vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ban van die gasten sloeg echt nergens op
Kapi een ban van 2 weken omdat ie autist zegt
Hmf omdat ie opkomt voor stinho
Ik vind dat een raar spreekwoordquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga het maar eens uitzoeken. Slaat i.i.g. als een tang op een varken.
behalve HMF, die neemt hem van achteren als zijn teefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?
geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zatquote:
Gaat niet samen hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zat
Hij bood haar gewoon aan om samen de rode zee te trotseren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoederg simpel om daar een ban voor te geven. Misschien had Kapi nog wle gelijk, dan noemt hij het beestje bij zijn naam.
ik heb er dus wel zo een, staat 3 uur per week aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo
tja, ik ben ook altijd flink aan het kankeren op mijn windowslaptopjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb ik ook moeten doen, heb een programma die geen Apple ondersteunt. Dus af en toe moet ik naar XP (quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezet
geen bluetooth muis en keyboard hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werken![]()
en ten tweede gaan die draadjes van muis en toetsenbord snel kapot als je er niet normaal mee omgaat
en laat dat nou het geval zijn als mijn zusje achter dat ding zit
Ik zou haar wel geven hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
Te triest voor woorden dit weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo
Die magic mouse is echt een rampquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen bluetooth muis en keyboard hebben
Ze is toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
stinho,caland,hmf en muto een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee? Laten we het eens vragen in de SC?
+ Rens tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho,caland,hmf en muto een week
Kapi 2 weken
Kapi inmiddels ook 1 weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken
Ik doe alles met de trackpadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken
Oke netjesquote:
ik had die vorige versie nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
Misschien verdiende hij het ook wel dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
boefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.quote:
Oh dat deed ik met oud en nieuw, poste ik een hand die helemaal kapot was enzo, vingers miste. Kreeg 1 week ban.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had een keer random foto's gepost van een gast en een chick en zei dat het mono en zijn vriendin was en kreeg 2 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Jij bent dan ook gevaarlijk volwassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SC
Op zo'n bootje, midden op de oceaan is het niet zo heel moeilijk om je concurrenten kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Ik 1 keer voor een paar uurtjes door een misverstandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
same here matequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is de straf op het posten van een cactus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
Deepack ofzo heet iequote:
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
don't askquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
in 6 weken bouw je trouwens een flinke snor op LR.
Niet danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister echt dat er in jouw usericon een cameralens stond
Ik dacht dat ook vet lang bij hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
is het toch ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel toen wist ik nog niet dat Yvonne zo'n aardige vrouw wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?
6maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)
mijn wereld, wat doe je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
jaar ofzo ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)
Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willenquote:
Ik dacht dat tot ik jouw post lasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 jaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willen
Zijn zat voorbeelden van mensen die na 2jaar weer kunnen posten
Ik 3xquote:
Gewoon permban die ongedaan wordt gemaaktquote:
Denk dat dan jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willen
Zijn zat voorbeelden van mensen die na 2jaar weer kunnen posten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mag eigenlijk pas eind augustus weer posten tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Jordii had ook 6 maanden![]()
![]()
Wel verkort uiteindelijk.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die mag eigenlijk pas eind augustus weer posten toch
Jij compenseert het met je strafblad, boefje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 90 kloontjes gehad geloof ikquote:
Ja ik krijg regelmatig DM's van hem als hij weer online is , om te trollen samen ergensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 90 kloontjes gehad geloof ik
Maar hij post nog
Laatste paar maanden hou ik me vrij koest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij haalt af en toe shit uit![]()
dat ze niet moe van je worden
Een keer samen met jou lopen trollenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste paar maanden hou ik me vrij koest.
Er zijn tijden geweest dat ik maar één plaatje in de NB poste, en gelijk al 48 uur aan mijn broek kreeg
ik heb je gewoon geblokkeerdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Blijkbaar is mijn DM stuk: ik ben dus niet echt een outcast, die tool werkt gewoon niet
We've got a badass over here.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste paar maanden hou ik me vrij koest.
Er zijn tijden geweest dat ik maar één plaatje in de NB poste, en gelijk al 48 uur aan mijn broek kreeg
Mooie tijden hahaha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een keer samen met jou lopen trollen
meteen gezeik met een FA
ninja nicequote:
Hij heeft de hele vakantie lang tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Best zielig voor Ajacied422 eigenlijk, hij gister tot 2 uur meeposten, zodat hij vandaag de 1000+ kon halen, wordt hij gebanned
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Best zielig voor Ajacied422 eigenlijk, hij gister tot 2 uur meeposten, zodat hij vandaag de 1000+ kon halen, wordt hij gebanned
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat nog op vakantie met het gezinnetje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft de hele vakantie lang toch
Het is altijd jammer wanneer hij een ban krijgtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
met pimp kon je het toch meteen zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn laatste note krijg ik maandag pas te zien
Kleine heldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is altijd jammer wanneer hij een ban krijgt
Hoe irritant ie ook kan zijn, ik moet wel altijd lachen om hem
Het is wel een aardig gozertjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is altijd jammer wanneer hij een ban krijgt
Hoe irritant ie ook kan zijn, ik moet wel altijd lachen om hem
Nee, zitten 7 dagen vertraging tussenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met pimp kon je het toch meteen zien
Die tt was ook best grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kleine heldhij is ook best alert, gister met zijn GTST TT.
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Best raar eigenlijk hoe stoer er wordt gedaan over bans en notes. Ik slaap er juist nog steeds slecht van
Gelukkig krijgt hij niet voor iedere topic kaap een ban, dan zou hij pas over 300 jaar weer mogen posten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kleine heldhij is ook best alert, gister met zijn GTST TT.
![]()
Iets voor madame paonquote:
Notes zijn online battlescars.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Best raar eigenlijk hoe stoer er wordt gedaan over bans en notes. Ik slaap er juist nog steeds slecht van
Ja is een optie inderdaad, maar dan zit ggmm alleen met Erwin de MUZ mod hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon suf geworden hier. Beter zorgen we er allemaal voor dat we minimaal een week weg zijn.
Sarcasm...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stem voor, boycotten die handel!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is een optie inderdaad, maar dan zit ggmm alleen met Erwin de MUZ mod hier
quote:
Gewoon google ads ja, maar het is best hardquote:
Dat met netsplitter ging gewoon te ver dus dan snap ik dat er bans worden uitgedeeld. Maar zo'n showbiz faggot die van zulke kut bans geef is gewoon overdreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Sarcasm...
Kan er niet mee zitten. Er mee dreigen helpt niet en mensen bannen werkt ook alleen maar averechts. Karakter veranderd er niet mee.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
En nou ben ik zat met die kutusers die alleen maar hier komen om een topic te openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zak even in de stront. Weer het herdenkingstopic verneukt.
de Hunnen leven niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ook hun moeten leven van die zooi
Ja voor de gevallen acteursquote:
Ach die lui die daar serieus posten zijn toch allemaal verstandelijk beperkt.quote:
Inleiding voor Caland zijn ban omdat hij het niet begreep waar het over gingquote:
echte voetbal nummers (muziek)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan Cartman niet spytoolen, had je het anders geschreven ofzo?
*vindt!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
echte voetbal nummers (muziek)
het enige wat je vind met de spytool.
Was jij Cartmen jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Echt triest, ik ken ook al die acteurs en personages niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inleiding voor Caland zijn ban omdat hij het niet begreep waar het over ging!!!!!
Dankjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindt!!!!!!!
Zucht, taalverloedering
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Wist je dat niet eens?quote:
Jonguh...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindt!!!!!!!
Zucht, taalverloedering
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist je dat niet eens?
[..]
Jonguh...
ik ben moe en heb geen zin meer om daar op te letten.
Godverdomme ik net heel m'n hart uitstorten in je dm krijg je ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.
Hoezo dan? Zei gewoon wat ik dacht. Doe ik nog steeds.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar wat was jij irritant dan zeg
Geen last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.
Ik vind helemaal niks, je bent gewoon afgeschermdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja oke zit wat inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Zei gewoon wat ik dacht. Doe ik nog steeds.
Ik zei het, volgens mij, gisteren al. Ik word ouder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke zit wat in
Maar je bent nu stukken minder irritant gewoon
Ruzie op FOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
steven was pas irritant met één van zijn oudere accounts
Tering dikke ruzie gehad met hem, toen zat ik ook nog op mijn oude account
hej dont hate hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
steven was pas irritant met één van zijn oudere accounts
Tering dikke ruzie gehad met hem, toen zat ik ook nog op mijn oude account
Je zei het vandaag, je wordt idd oudquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het, volgens mij, gisteren al. Ik word ouder.
En wat doe je dan. Stuur je een boze reactie terug?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
De enige reden dat ik spytool is om te kijken of steven mij nog bolle ofzo heeft genoemd
Doe normaal zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caland stelt gewoon een vraag.
Stijntje opent alleen maar een topic.
En kapi en hmf komen verhaal halen.
Welke autistische mongool is daar zo met zijn knopjes aan het spelen?
Of zou Paon weer iemand gepijpt hebben?
Hoi madamequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Die bans vind ik ook overdreven.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zei het vandaag, je wordt idd oud
Die dag weet ik nog als de dag van gisteren. Was 4.00 thuis ofzo. Onderweg nog op een bankje liggen slapen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.![]()
Ok thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Nahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat doe je dan. Stuur je een boze reactie terug?
ik help je oke samen veroveren we deze scquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Madame_Paon wat gezellig dat je langs komt. Wat zit Madame_Paon dwars en wil Madame_Paon er met mij over praten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Bedankt he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Voor Madame_Paon verbodenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Maar kan je weer opdonderen naar je eigen SC voordat je er voor zorgt dat meer mensen gebanned worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.
Waarom heb jij geen fobo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
wat zijn bronies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deze keer misschien dan niet.. Maar heel gek is het niet dat ik het dacht.. gezien de geschiedenis met HMF.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Neuh, hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nog maar de 100e keer dat die "grap" geplaatst wordt.
Verzin eens iets anders.
Ga toch fietsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders.
ah caland is een bronie dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volwassen mannen die my little pony kijken
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.quote:
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.quote:
Van mij mag je blijven hoor, ik vind jou liefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders.
wat heeft dat te maken met Brownies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
Ze komt zelf hierheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
dan gaan we toch naar het psv topicquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
De SC's worden langzamerhand allemaal gesloten, zie nachtbagger en UDOWUDOWUDO. Denk dat deze het ook niet lang volhoudt![]()
![]()
i lol'edquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Nee, ik was bobrooney en donthatequote:
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Steven had toch ook BobRooney of iets dergelijks
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, mijn post was niet dubbelzinnig bedoeld
Dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Ik heb geen problemen met Happel, topgozer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.
bobrooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik was bobrooney en donthate
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
Goed nieuws trouwens, heel NB is vanavond weg
Kloptquote:
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven laatst huilen omdat hij een paar afleveringen van My little pony had gekeken
De planning is dat we doorhalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?
Er is meer aan het handje of niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little pony
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.quote:
Ja lees eens goed dan!quote:
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
Ik kan me die user alleen herinneren vanwege het '....loopt de park te checken'-topic. Daar riep je steeds: Big pimpin babyquote:
Ja dat las ik tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lees eens goed dan!
Ik heb een filmpje gekeken en daarna MLP gekeken om die shit te vergeten
Nah, valt mee. Alleen komt Yvonne af en toe huilen dat het zo echt niet langer kan in VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me die user alleen herinneren vanwege het '....loopt de park te checken'-topic. Daar riep je steeds: Big pimpin baby
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon kankerhard bier drinken, fuck alles
Klopt wel ja.. vraag me af waar die haat zo vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
Zoveel waarhedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq is daquote:
Jij en stief ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
Ik boel niet en word ook niet geboeldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik boel niet en wordt ook niet geboeld
staat klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
[VBL Slowchat] #538 Vet leuk hier. Pauwen verboden.
Als tt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
Heb hem onder mijn klembord zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |