Ja is een optie inderdaad, maar dan zit ggmm alleen met Erwin de MUZ mod hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Happel het volgende:
Het is gewoon suf geworden hier. Beter zorgen we er allemaal voor dat we minimaal een week weg zijn.
Sarcasm...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Best raar eigenlijk hoe stoer er wordt gedaan over bans en notes. Ik slaap er juist nog steeds slecht van
Ik stem voor, boycotten die handel!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is een optie inderdaad, maar dan zit ggmm alleen met Erwin de MUZ mod hier
quote:
Gewoon google ads ja, maar het is best hardquote:
Dat met netsplitter ging gewoon te ver dus dan snap ik dat er bans worden uitgedeeld. Maar zo'n showbiz faggot die van zulke kut bans geef is gewoon overdreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Sarcasm...
Kan er niet mee zitten. Er mee dreigen helpt niet en mensen bannen werkt ook alleen maar averechts. Karakter veranderd er niet mee.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
En nou ben ik zat met die kutusers die alleen maar hier komen om een topic te openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zak even in de stront. Weer het herdenkingstopic verneukt.
de Hunnen leven niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ook hun moeten leven van die zooi
Ja voor de gevallen acteursquote:
Ach die lui die daar serieus posten zijn toch allemaal verstandelijk beperkt.quote:
Inleiding voor Caland zijn ban omdat hij het niet begreep waar het over gingquote:
echte voetbal nummers (muziek)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan Cartman niet spytoolen, had je het anders geschreven ofzo?
*vindt!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
echte voetbal nummers (muziek)
het enige wat je vind met de spytool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |