jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Steven had toch ook BobRooney of iets dergelijks
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, mijn post was niet dubbelzinnig bedoeld
Dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Ik heb geen problemen met Happel, topgozer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.
bobrooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik was bobrooney en donthate
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
Goed nieuws trouwens, heel NB is vanavond weg
Kloptquote:
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven laatst huilen omdat hij een paar afleveringen van My little pony had gekeken
De planning is dat we doorhalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?
Er is meer aan het handje of niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little pony
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.quote:
Ja lees eens goed dan!quote:
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |