Ja dat las ik tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lees eens goed dan!
Ik heb een filmpje gekeken en daarna MLP gekeken om die shit te vergeten
Nah, valt mee. Alleen komt Yvonne af en toe huilen dat het zo echt niet langer kan in VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me die user alleen herinneren vanwege het '....loopt de park te checken'-topic. Daar riep je steeds: Big pimpin baby
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon kankerhard bier drinken, fuck alles
Klopt wel ja.. vraag me af waar die haat zo vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
Zoveel waarhedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
dafuq is daquote:
Jij en stief ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
Ik boel niet en word ook niet geboeldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik boel niet en wordt ook niet geboeld
staat klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
[VBL Slowchat] #538 Vet leuk hier. Pauwen verboden.
Als tt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
Heb hem onder mijn klembord zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |