Hoi madamequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Die bans vind ik ook overdreven.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zei het vandaag, je wordt idd oud
Die dag weet ik nog als de dag van gisteren. Was 4.00 thuis ofzo. Onderweg nog op een bankje liggen slapen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.![]()
Ok thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Nahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat doe je dan. Stuur je een boze reactie terug?
ik help je oke samen veroveren we deze scquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Madame_Paon wat gezellig dat je langs komt. Wat zit Madame_Paon dwars en wil Madame_Paon er met mij over praten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Bedankt he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Voor Madame_Paon verbodenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Maar kan je weer opdonderen naar je eigen SC voordat je er voor zorgt dat meer mensen gebanned worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.
Waarom heb jij geen fobo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
wat zijn bronies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deze keer misschien dan niet.. Maar heel gek is het niet dat ik het dacht.. gezien de geschiedenis met HMF.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Neuh, hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nog maar de 100e keer dat die "grap" geplaatst wordt.
Verzin eens iets anders.
Ga toch fietsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders.
ah caland is een bronie dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volwassen mannen die my little pony kijken
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.quote:
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.quote:
Van mij mag je blijven hoor, ik vind jou liefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders.
wat heeft dat te maken met Brownies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
Ze komt zelf hierheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
dan gaan we toch naar het psv topicquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
De SC's worden langzamerhand allemaal gesloten, zie nachtbagger en UDOWUDOWUDO. Denk dat deze het ook niet lang volhoudt![]()
![]()
i lol'edquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Nee, ik was bobrooney en donthatequote:
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Steven had toch ook BobRooney of iets dergelijks
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, mijn post was niet dubbelzinnig bedoeld
Dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Ik heb geen problemen met Happel, topgozer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.
bobrooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik was bobrooney en donthate
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
Goed nieuws trouwens, heel NB is vanavond weg
Kloptquote:
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven laatst huilen omdat hij een paar afleveringen van My little pony had gekeken
De planning is dat we doorhalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?
Er is meer aan het handje of niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little pony
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.quote:
Ja lees eens goed dan!quote:
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
Ik kan me die user alleen herinneren vanwege het '....loopt de park te checken'-topic. Daar riep je steeds: Big pimpin babyquote:
Ja dat las ik tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lees eens goed dan!
Ik heb een filmpje gekeken en daarna MLP gekeken om die shit te vergeten
Nah, valt mee. Alleen komt Yvonne af en toe huilen dat het zo echt niet langer kan in VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is krijgt een mod echt wel eens flink op zijn flikker in dat crew forum?
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me die user alleen herinneren vanwege het '....loopt de park te checken'-topic. Daar riep je steeds: Big pimpin baby
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon kankerhard bier drinken, fuck alles
Klopt wel ja.. vraag me af waar die haat zo vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een VBL'er in een andere SC nu zoiets zou posten als Paon was het nu of een ban of 10 notes.Dat is het kromme. Onder het motto ''Olie (of vet in dit geval) op het vuur gooien''.
Zoveel waarhedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq is daquote:
Jij en stief ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
Ik boel niet en word ook niet geboeldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Monopoly het volgende:
Niets aan te doen, wij zijn de boelers, wij zijn de beste!
niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik boel niet en wordt ook niet geboeld
staat klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
[VBL Slowchat] #538 Vet leuk hier. Pauwen verboden.
Als tt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
Heb hem onder mijn klembord zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Doe
Als tt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |