Van mij mag je blijven hoor, ik vind jou liefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nog maar de 100e keer dat die "grap" geplaatst wordt.
Verzin eens iets anders.
wat heeft dat te maken met Brownies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
Ze komt zelf hierheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
Poan heeft hier niks mee te maken, niet lopen kloten nu.
dan gaan we toch naar het psv topicquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
De SC's worden langzamerhand allemaal gesloten, zie nachtbagger en UDOWUDOWUDO. Denk dat deze het ook niet lang volhoudt![]()
![]()
i lol'edquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Nee, ik was bobrooney en donthatequote:
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Steven had toch ook BobRooney of iets dergelijks
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, mijn post was niet dubbelzinnig bedoeld
Dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat FOK! En ik heb geen zin om herkend te worden.
[..]
Volwassen mannen die fan zijn van My Litte Pony.
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is persona non grata, zie OP. Geef haar ook een ban! Zo gaat dat toch tegenwoordig ?
Ik heb geen problemen met Happel, topgozer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat ie je komt opzoeken he? Amersfoort is een kleine stad.
bobrooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik was bobrooney en donthate
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
Goed nieuws trouwens, heel NB is vanavond weg
Kloptquote:
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Steven laatst huilen omdat hij een paar afleveringen van My little pony had gekeken
De planning is dat we doorhalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie zijn om 2 uur weer terug om te posten hoe stoer het was?
Er is meer aan het handje of niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik wil gewoon dat gebash hier nu niet hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik moest huilen door een filmpje en ging daarom MLP kijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren serieus 3 afleveringen van my little pony gekeken om die vuige shit van mijn netvliezen te krijgen, en ik haat my little pony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |