Hoi madamequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Die bans vind ik ook overdreven.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zei het vandaag, je wordt idd oud
Die dag weet ik nog als de dag van gisteren. Was 4.00 thuis ofzo. Onderweg nog op een bankje liggen slapen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.![]()
Ok thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Ik heb alleen aan Ole (dus niet static) gevraagd of ze de TT wou veranderen. Meer heb ik niet gedaan.
Nahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat doe je dan. Stuur je een boze reactie terug?
ik help je oke samen veroveren we deze scquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Madame_Paon wat gezellig dat je langs komt. Wat zit Madame_Paon dwars en wil Madame_Paon er met mij over praten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Bedankt he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Voor Madame_Paon verbodenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
madame, ga weg hier. Je staat op persona non grata.
Mensen die de OP niet lezen_!
Maar kan je weer opdonderen naar je eigen SC voordat je er voor zorgt dat meer mensen gebanned worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die OP heb ik allang gezien. Kleuters.
Waarom heb jij geen fobo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
wat zijn bronies?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deze keer misschien dan niet.. Maar heel gek is het niet dat ik het dacht.. gezien de geschiedenis met HMF.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe normaal zeg.
Neuh, hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nog maar de 100e keer dat die "grap" geplaatst wordt.
Verzin eens iets anders.
Ga toch fietsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is nog maar de 100e keer dat die "grap" geplaatst wordt.
Verzin eens iets anders.
ah caland is een bronie dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volwassen mannen die my little pony kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |