Was jij Cartmen jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
echte voetbal nummers (muziek)
het enige wat je vind met de spytool.
Echt triest, ik ken ook al die acteurs en personages niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inleiding voor Caland zijn ban omdat hij het niet begreep waar het over ging!!!!!
Dankjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindt!!!!!!!
Zucht, taalverloedering
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Wist je dat niet eens?quote:
Jonguh...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindt!!!!!!!
Zucht, taalverloedering
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist je dat niet eens?
[..]
Jonguh...
ik ben moe en heb geen zin meer om daar op te letten.
Godverdomme ik net heel m'n hart uitstorten in je dm krijg je ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.
Hoezo dan? Zei gewoon wat ik dacht. Doe ik nog steeds.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar wat was jij irritant dan zeg
Geen last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potverdorrie heel mijn dag verziekt.
Ik vind helemaal niks, je bent gewoon afgeschermdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
echte voetbal nummers (muziek)
het enige wat je vind met de spytool.
Ja oke zit wat inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo dan? Zei gewoon wat ik dacht. Doe ik nog steeds.
Ik zei het, volgens mij, gisteren al. Ik word ouder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke zit wat in
Maar je bent nu stukken minder irritant gewoon
Ruzie op FOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
steven was pas irritant met één van zijn oudere accounts
Tering dikke ruzie gehad met hem, toen zat ik ook nog op mijn oude account
hej dont hate hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
steven was pas irritant met één van zijn oudere accounts
Tering dikke ruzie gehad met hem, toen zat ik ook nog op mijn oude account
Je zei het vandaag, je wordt idd oudquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het, volgens mij, gisteren al. Ik word ouder.
En wat doe je dan. Stuur je een boze reactie terug?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
De enige reden dat ik spytool is om te kijken of steven mij nog bolle ofzo heeft genoemd
Doe normaal zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caland stelt gewoon een vraag.
Stijntje opent alleen maar een topic.
En kapi en hmf komen verhaal halen.
Welke autistische mongool is daar zo met zijn knopjes aan het spelen?
Of zou Paon weer iemand gepijpt hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |