Geen idee. We zien het welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor spontaan reisplan? Hoelang blijf je nu weer weg?
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?
ja, en caland ookquote:
Nog Brussel tips toevallig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brussel
Gelukkig niet, maar die plaatsen waar je heengaat klinken wel prima allemaal, have fun.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?.
Zegt me niet direct iets...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Ik slaap op een zaal voor 24 man. Wel uitzicht op hagia Sofia. Leuk, tot die mongool in z'n minaret begint te blêrenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Restaurants en activiteitenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua hotel, restaurants of activiteiten?
Die van Caland gaat ook nergens over die stelde een serieuze vraag.quote:
Kapiteintje en hmf allebei een banquote:
WAT!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje en hmf allebei een ban
Ze kwamen op voor stinhoquote:
Gezegd dat die onzin bans van Stinho en Caland onterecht warenquote:
Tuurlijk helpt het nietquote:
Moet toch kunnen, ik vind het niet echt schokkend.quote:
Eens, maarja je weet hoe ze hier @ fok zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt het niet
Maar het is toch belachelijk dat je een ban krijgt voor lapohunten en vragen wat je gaat herdenken
Restaurants:quote:
Kapi krijgt hier 2 weken voorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet maar. Daar is niet eens sprake van. Er wordt een fucking topic geopend. Boehoe zeg.Als je Ajacied422 een beetje kent weet je dat dat voor hem zoiets is als bij z'n vader voorin de auto mogen zitten. Pure kinderlijkheid.
Treurig dat je er gelijk zo op moet inhakken.
Prima post van Kapi.quote:
Merciquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Restaurants:
www.belgaqueen.be
www.midi-station.be
al pappagallo
www.seagrill.eu
Activiteiten:
Botanique
Tour&Taxis
Bozar