Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)quote:
Kiev is een mooie stad hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
Duurste, verste, moeilijkste.
K-a-n-k-e-r-z-o-o-i wat een doorgestoken kaart altijd.
Dat kon bij voorbaat al niet. Het was Fenerbaçhe, Panathinaikos, Kiev of Kopenhagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Was enigzins ook wel te verwachten dat Feyenoord niet naar Brugge ging
Die Belgen moeten ze niet meer hebben na dat gezeik in Frankrijk volgens mij
Zorg dat m'n handdoeken warm zijn als ik aankom en dat er wat drank koud staat ok?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)
In die whirlpool passen vier man.
Oh, dan heb ik niets gezegd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kon bij voorbaat al niet. Het was Fenerbaçhe, Panathinaikos, Kiev of Kopenhagen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zorg dat m'n handdoeken warm zijn als ik aankom en dat er wat drank koud staat ok?
Ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke ik ga een mail sturen voor mijn gevallen broeders Stinho en Caland want dit gaat echt nergens over.
Gisteren zaten hier 3 kneusjes uit de nachtbaggermongolengroep ook te kutten en 2 mensen van ons zitten ergens anders en worden meteen weer geband
Geen topics man, gewoon mailenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man ik had ook al een topic geopend maar die kankerstatic gedraagt zich als een mongooltje
Klink goed, maak er een mooi weekend vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)
Bij mij wel ouwe reusquote:
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brusselquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klink goed, maak er een mooi weekend van
Oeh ff opzoeken. BRBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brussel
Gewoon naar yvonnequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mod naam @ fok.nl wil ook wel eens helpen.
Wat is dit dan weer voor spontaan reisplan? Hoelang blijf je nu weer weg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan dat![]()
We rijden door naar Parijs en dan Barca. Daarna hopelijk Portugal als mijn vriendin haar kont het aan kan.
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan dat![]()
We rijden door naar Parijs en dan Barca. Daarna hopelijk Portugal als mijn vriendin haar kont het aan kan.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?
Geen idee. We zien het welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor spontaan reisplan? Hoelang blijf je nu weer weg?
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?
ja, en caland ookquote:
Nog Brussel tips toevallig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brussel
Gelukkig niet, maar die plaatsen waar je heengaat klinken wel prima allemaal, have fun.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?.
Zegt me niet direct iets...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Ik slaap op een zaal voor 24 man. Wel uitzicht op hagia Sofia. Leuk, tot die mongool in z'n minaret begint te blêrenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Restaurants en activiteitenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua hotel, restaurants of activiteiten?
Die van Caland gaat ook nergens over die stelde een serieuze vraag.quote:
Kapiteintje en hmf allebei een banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |