Nehh, past niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik aangeef dat ik jou als persoonlijke mod wil, kom ik dan ook in je onderschrift?
Ooja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef Happel het volgende:
De mods zijn er weer, dus iedereen verschuilt zich.
Bullshit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
This just in:
Herkenbaarheid DM'de me zojuist. Dat meisje heeft helemaal geen kwade intenties gehad hier en ik vind de manier hoe ze hier aangepakt is dan ook buiten proporties gasten. Jullie lopen steeds te kankeren dat ik een zeikerd ben omdat ik klaag over het niveau dat hier omlaag geflikkerd is door alle newbies, en dat ik beter kan accepteren dat ze hier zijn omdat ze toch niet meer zullen vertrekken...
Well, good job en dat hebben jullie zelf uitermate goed gedaan (Hoi Steven). Dat meisje kwam hier gewoon met de intentie leuk mee te posten nu haar 'vaste' slowchattopic gesloten was en probeerde haar Fok!-horizon te verleggen. Om iemand op haar uiterlijk te pakken is al 'laag', maar om het te doen op zo'n manier terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is (zoals Paon die het echt aan zichzelf te danken heeft). Tja, het is niet mijn stijl zegmaar. Kan je nagaan: übermongool HMF vindt iets 'ver' gaan.
Dus, wat mij betreft is ze hartstikke welkom. Heb haar nog wat tips meegegeven hoe ze zich moet gedragenen dan komt het helemaal goed. Sowieso mogen hier wat mij betreft wat meer vrouwen komen, fucking sausagefest. Waar is de tijd dat BrandX, Yvonne, Jojoortje, Dromenvangertje etc. meeposten in de slowchat...
Dus.
Tragischquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:38 schreef AFCNiels het volgende:
Levensgevaarlijk zo'n Batman-première.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)premiere-in-VS.dhtml
Op de tc?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb een keer met jou op de tc gezeten weetjenog
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange (nieuwe?) weg naar morgen...quote:
Ik heb hier geen grote bek gehad? Ik begrijp echt niét hoe je daar aan komt. Ben altijd een grote lobii voor iedereen man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit.
Iedereen mag hier meeposten, als je een beetje wordt aangepakt en je kaatst terug is er niks aan de hand. Maar niet eerst een grote bek opzetten en dan gaan janken. En kap jij eens met het geweten van iedereen te willen spelen.
Same here. Ik lag onschuldig op de bank tv te kijken mang, de hele bende gemistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GVD ik ben WEER een avondje weg en gelijk is 't weer een grote teringbende hier.
Zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, klopt ja![]()
Was toen wel gezellig he
Zonde is dat, ik heb gisteren ook niet veel gezien hier.quote:
What happened? Wie ben je btw?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb hier geen grote bek gehad? Ik begrijp echt niét hoe je daar aan komt. Ben altijd een grote lobii voor iedereen man.
Serieus, ik heb geen kwade bedoelingen gehad en dat ik zo de grond in word getrapt is echt onnodig.
Vond je serieus dat je de grond werd ingetrapt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb hier geen grote bek gehad? Ik begrijp echt niét hoe je daar aan komt. Ben altijd een grote lobii voor iedereen man.
Serieus, ik heb geen kwade bedoelingen gehad en dat ik zo de grond in word getrapt is echt onnodig.
wonderdoosje erbij alles?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Ik lag onschuldig op de bank tv te kijken mang, de hele bende gemist
Zonde is dat, ik heb gisteren ook niet veel gezien hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GVD ik ben WEER een avondje weg en gelijk is 't weer een grote teringbende hier.
Don, what happened mang? Ik heb 't weer eens gemist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond je serieus dat je de grond werd ingetrapt?
Voortdurend lelijk worden genoemd is niet leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de neuk betekent lobii? Enige wat ik vind is ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben HH,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What happened? Wie ben je btw?
Leeftijd?
Occupatie?
Geslacht?
homosensueel/niet-homosensueel?
Mijn bezoekje aan Tilburg/Breda gaat vandaag niet door kerel. Morgen met een bachelorparty richting Berlijn.quote:
Lobi is liefdequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat de neuk betekent lobii? Enige wat ik vind is dit
Dat over jou kinderen heb ik wel gezien, dat was het beste wat ik hier gisteren heb gelezen, wat een baasjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Picsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben HH,
17
student
vrouw
hetero
Ik heb haar lelijk genoemdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, what happened mang? Ik heb 't weer eens gemist.
Ik lurkte in jouw fobo, daar stond "1995". Toen dacht ik echt van: "whaaaaaa, wat JONG". Ben je gewoon al 17quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben HH,
17
student
vrouw
hetero
Ze bedoelt lobiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat de neuk betekent lobii? Enige wat ik vind is dit
Er zijn slechtere dingen om te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan Tilburg/Breda gaat vandaag niet door kerel. Morgen met een bachelorparty richting Berlijn.
quote:
Iedereen vind me jong manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in jouw fobo, daar stond "1995". Toen dacht ik echt van: "whaaaaaa, wat JONG". Ben je gewoon al 17
Ik word oud
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenquote:
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Voortdurend lelijk worden genoemd is niet leuk.
Ooh, niet om jou persoonlijk, meer om het 1995quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
[..]
Iedereen vind me jong manValt best mee. Oude geest dit dat.
Er komen binnenkort ook Fokkertjes die na de eeuwwisseling zijn geborenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in jouw fobo, daar stond "1995". Toen dacht ik echt van: "whaaaaaa, wat JONG". Ben je gewoon al 17
Ik word oud
Ik heb eerlijk waar geen zin, het zijn 'aparte' kerels...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen om te doen
Vindt*quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
[..]
Iedereen vind me jong manValt best mee. Oude geest dit dat.
Foboquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.
Waar zit je nu eigenlijk?quote:
Eej ja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Er komen binnenkort ook Fokkertjes die na de eeuwwisseling zijn geboren
Alleen mono en jij?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenZolang mono en ik maar lobi hebben
.
Ik heb nooit oorlog gehad, voor mij is het sowieso soso lobiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenZolang mono en ik maar lobi hebben
.
Niks mis mee. Berlijn klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan Tilburg/Breda gaat vandaag niet door kerel. Morgen met een bachelorparty richting Berlijn.
Apart kan ook positief zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar geen zin, het zijn 'aparte' kerels...
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzoquote:
Ik denk dat ik hem vandaag ten huwelijk ga vragenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Tuurlijk hebben wij lobi HH.
Maar dan moet je wel partyboy dissen toch
Dan kunnen we daten
Istanbul. Net hagia Sofia en blauwe moskee gechecked maar we moeten nog ff kwartier wachten voor we in kunnen checken. Dan ff powernap doen, gisternacht de bus uit Skopje hierheen. Twee keer wakker voor grensovergang, fucking vermoeiendquote:
Ze doen aan larpen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzo
Van de drank af kunnen blijven dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Istanbul. Net hagia Sofia en blauwe moskee gechecked maar we moeten nog ff kwartier wachten voor we in kunnen checken. Dan ff powernap doen, gisternacht de bus uit Skopje hierheen. Twee keer wakker voor grensovergang, fucking vermoeiend
Zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Can you feeeel thee loveeee tonighttttt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vandaag ten huwelijk ga vragen..
Oh...you're fucked.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzo
Je hebt een speciaal plekje in mijn hart manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan kan onze liefde nooit verder uitgroeien tot ongekende hoogtes.
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze doen aan larpen ?
Mja, ieder z'n ding toch.
Ole moet er nog achter. http://herkenbaar.tumblr.com/quote:
Best wel. Gister 3 bier op, planning is om vandaag niets te zuipen. Wilde eigenlijk 1 doen maar is lastigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van de drank af kunnen blijven dan?
Larpen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Larpen is echt voor de grootste kneuzen van deze wereld.
Zie ze vaak genoeg op het station lopen. Dan voel ik me toch altijd weer normaal.
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Larpen is echt voor de grootste kneuzen van deze wereld.
Zie ze vaak genoeg op het station lopen. Dan voel ik me toch altijd weer normaal.
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VIquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
Maar HH, kun je iets over je voetbalachtergrond vertellen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieur
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VI
Lolwutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VI
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieur
Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers![]()
Alles goed hier? HMF alweer terug van Motoport?
Ja, ik weet het. Hoe laat zijn jullie bij de BK dan ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, flips en ik verwachten jou vanavond in Utrecht.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Best wel. Gister 3 bier op, planning is om vandaag niets te zuipen. Wilde eigenlijk 1 doen maar is lastig
quote:Nederlander vermist na bezoek aan Istanbul
Istanbul - van onze correspondent
Na een rondtrip door Oost-Europa is er sinds zijn aankomst in Istanbul niets meer vernomen van S. Aind uit Eindhoven. De jongeman heeft voor het laatst contact gehad met figuren op een forum, alwaar hij mededeelde 'vandaag niet te gaan zuipen'. Er wordt gevreesd voor zijn welzijn en dat van zijn sterretje. De Turkse politie heeft aangegeven alles in het werk te stellen om de jonge reiziger terug te vinden.
Uft. Ik kom hier wel eens vaker langswaaien sinds Steven me hierheen lokte met die quotealertquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer? Ik word helemaal gek van al die nieuwe users hier.
Pas je wel op voor boetes? In België zijn ze heel streng m.b.t. afval dumpen etc. Dat je ff je motor in een bewaakte stalling neerzet en niet op straat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...
19u. Maar Flips komt later geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hoe laat zijn jullie bij de BK dan ?
En wat is jouw voetbalachtergrond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uft. Ik kom hier wel eens vaker langswaaien sinds Steven me hierheen lokte met die quotealert
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
19u. Maar Flips komt later geloof ik.
Ik kijk het wel eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat is jouw voetbalachtergrond?
Cool, Intro en ik ook zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.
Leuk man, ik ben er om zes uur. Op CS toch zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.
Ik ben al weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen jullie dit niet naar elkaar dmen ofzo?
Ja sowieso bij de BK.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk man, ik ben er om zes uur. Op CS toch zeker?
Dus Don!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Een meisje lelijk noemen doe je niet, tenzij teringwijf.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oei, fijne vakantie enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...
FoBo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.
Cool, ff checkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.uefa.com/uefac(...)013/draws/index.html
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas je wel op voor boetes? In België zijn ze heel streng m.b.t. afval dumpen etc. Dat je ff je motor in een bewaakte stalling neerzet en niet op straat.
ovquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Yo, maar HMF. Ga je op de moto of met de auto?
Motor manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Yo, maar HMF. Ga je op de moto of met de auto?
Serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Brussel Nederlands spreken is voldoende om onder elke boete uit te komen
ja en calandquote:
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.quote:
Ik weet het wel, en een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.
jaquote:
Was niks aan de hand manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He ouwe haakneus, ben je er ook weer? Heb je de boys gister niet in toom kunnen houden dan?
So far: 3x verkeerd parkeren en 2x rechts inhalen + te hard rijden: Babbeltje maken en met een waarschuwing en een goed adresje voor goedkope kapper (quote:
Oh, een week valt nog mee, al is voor hem een dag al lastig.quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied heeft per ongeluk een 'gedenkwaardig' topic geopend van een andere SC. Is daarvoor een week gebanned ofzo.
wat een onzinquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Via de snelweg wel ja. Gelukkig neem je op een motor nooit snelwegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam - Antwerpen - Brussel rijden op de motor.Kutroute toch, niet dang? Jwz
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?Zou niet veel overblijven van VBL.
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
Jep. KANKERFORUMquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie dan
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
IK OOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.
AH is gewoon echt bullshit iddquote:
edits kunnen ze lezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Tyron nog net gered, die was in fulltroll-mode aanwezig, maar kon net op tijd zijn posts editten
Echt gore teringzooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AH is gewoon echt bullshit idd
Hoe kan Stinho ten eerste nou weten dat het een herdenkingstopic is, en ten 2e waarom mag je niet vragen wat mensen herdenken
Is dat meteen trollen dan
Het zou die mensen daar aan het denken moeten zetten of zie niet een beetje ver doorschieten met hun soap-serie fetish.quote:
Is het ook, en volkomen normaal lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.
Mikey heeft 1 van die gasten op msn en die begon helemaal te flippen tegen hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou die mensen daar aan het denken moeten zetten of zie niet een beetje ver doorschieten met hun soap-serie fetish.
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe laat ben je eigenlijk in Brussel vandaag?
Echt, waarom wordt hiervoor gebanndquote:En het was ook nog eens een serieuze vraag, niet trollend bedoelt ofzo. Ik dacht namelijk eerst dat het om dode personages ging. Later bleken ze echt dood te zijn.
Is Helen Helmink dood?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GTST #443
de tt was voor iemand geloof ik
Loting niet kijken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.
Dan is er toch echt wat mis met je, als je hier al niet tegenkuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mikey heeft 1 van die gasten op msn en die begon helemaal te flippen tegen hem!!
Vanuit Rotterdam? 1 uur en een kwartier, het is nu rustig op de weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.
Nee het ging niet om de mensen in de soap, maar dat was wel nogal onduidelijkquote:
Ik zat gisteren 2 uur lang met Tyron en stinho in men.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Tyron nog net gered, die was in fulltroll-mode aanwezig, maar kon net op tijd zijn posts editten
Je wilt naar Brussel en niet de snelweg nemen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Via de snelweg wel ja. Gelukkig neem je op een motor nooit snelwegen.
Ben je in Bruxelles dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam? 1 uur en een kwartier, het is nu rustig op de weg.
Laat ff weten als je er bent, kunnen we een drankje doen in Midi
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef Monopoly het volgende:
Feyenoord - Fenerbace let maar op, ik weet dit gewoon zeker.
Ik had graag gezien dat ze Kuyt helemaal naar de klote hadden gespeeld.quote:
uefa.comquote:
Ik heb wel eens grotere sterren een loting zien verichten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ook niet denken dat voor zo'n functie vereist is dat je goed engels spreekt he.
Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)quote:
Kiev is een mooie stad hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
Duurste, verste, moeilijkste.
K-a-n-k-e-r-z-o-o-i wat een doorgestoken kaart altijd.
Dat kon bij voorbaat al niet. Het was Fenerbaçhe, Panathinaikos, Kiev of Kopenhagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Was enigzins ook wel te verwachten dat Feyenoord niet naar Brugge ging
Die Belgen moeten ze niet meer hebben na dat gezeik in Frankrijk volgens mij
Zorg dat m'n handdoeken warm zijn als ik aankom en dat er wat drank koud staat ok?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)
In die whirlpool passen vier man.
Oh, dan heb ik niets gezegd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kon bij voorbaat al niet. Het was Fenerbaçhe, Panathinaikos, Kiev of Kopenhagen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zorg dat m'n handdoeken warm zijn als ik aankom en dat er wat drank koud staat ok?
Ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke ik ga een mail sturen voor mijn gevallen broeders Stinho en Caland want dit gaat echt nergens over.
Gisteren zaten hier 3 kneusjes uit de nachtbaggermongolengroep ook te kutten en 2 mensen van ons zitten ergens anders en worden meteen weer geband
Geen topics man, gewoon mailenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man ik had ook al een topic geopend maar die kankerstatic gedraagt zich als een mongooltje
Klink goed, maak er een mooi weekend vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben een hotel gefixt @ 80 euro (115m2 met whirlpool, twee queensize bedden etc. etc.)
Bij mij wel ouwe reusquote:
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brusselquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klink goed, maak er een mooi weekend van
Oeh ff opzoeken. BRBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brussel
Gewoon naar yvonnequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mod naam @ fok.nl wil ook wel eens helpen.
Wat is dit dan weer voor spontaan reisplan? Hoelang blijf je nu weer weg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan dat![]()
We rijden door naar Parijs en dan Barca. Daarna hopelijk Portugal als mijn vriendin haar kont het aan kan.
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weekend? Wel langer dan dat![]()
We rijden door naar Parijs en dan Barca. Daarna hopelijk Portugal als mijn vriendin haar kont het aan kan.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?
Geen idee. We zien het welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor spontaan reisplan? Hoelang blijf je nu weer weg?
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat haar hard en meedogenloos uitwonen?
ja, en caland ookquote:
Nog Brussel tips toevallig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk hotel? Ik heb ze zo ongeveer allemaal al bezocht in Brussel
Gelukkig niet, maar die plaatsen waar je heengaat klinken wel prima allemaal, have fun.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weleens 1600km achterop een motor gezeten?.
Zegt me niet direct iets...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Ik slaap op een zaal voor 24 man. Wel uitzicht op hagia Sofia. Leuk, tot die mongool in z'n minaret begint te blêrenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. We zien het wel.
@DonRaja: het heette iets met "residence". Weet niet meer wat precies. MAS of RAS ofzo? In de executive room.. Helemaal heerlijk.
Restaurants en activiteitenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua hotel, restaurants of activiteiten?
Die van Caland gaat ook nergens over die stelde een serieuze vraag.quote:
Kapiteintje en hmf allebei een banquote:
WAT!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje en hmf allebei een ban
Ze kwamen op voor stinhoquote:
Gezegd dat die onzin bans van Stinho en Caland onterecht warenquote:
Tuurlijk helpt het nietquote:
Moet toch kunnen, ik vind het niet echt schokkend.quote:
Eens, maarja je weet hoe ze hier @ fok zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt het niet
Maar het is toch belachelijk dat je een ban krijgt voor lapohunten en vragen wat je gaat herdenken
Restaurants:quote:
Kapi krijgt hier 2 weken voorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet maar. Daar is niet eens sprake van. Er wordt een fucking topic geopend. Boehoe zeg.Als je Ajacied422 een beetje kent weet je dat dat voor hem zoiets is als bij z'n vader voorin de auto mogen zitten. Pure kinderlijkheid.
Treurig dat je er gelijk zo op moet inhakken.
Prima post van Kapi.quote:
Merciquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Restaurants:
www.belgaqueen.be
www.midi-station.be
al pappagallo
www.seagrill.eu
Activiteiten:
Botanique
Tour&Taxis
Bozar