edits kunnen ze lezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Tyron nog net gered, die was in fulltroll-mode aanwezig, maar kon net op tijd zijn posts editten
Echt gore teringzooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AH is gewoon echt bullshit idd
Hoe kan Stinho ten eerste nou weten dat het een herdenkingstopic is, en ten 2e waarom mag je niet vragen wat mensen herdenken
Is dat meteen trollen dan
Het zou die mensen daar aan het denken moeten zetten of zie niet een beetje ver doorschieten met hun soap-serie fetish.quote:
Is het ook, en volkomen normaal lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.
Mikey heeft 1 van die gasten op msn en die begon helemaal te flippen tegen hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou die mensen daar aan het denken moeten zetten of zie niet een beetje ver doorschieten met hun soap-serie fetish.
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe laat ben je eigenlijk in Brussel vandaag?
Echt, waarom wordt hiervoor gebanndquote:En het was ook nog eens een serieuze vraag, niet trollend bedoelt ofzo. Ik dacht namelijk eerst dat het om dode personages ging. Later bleken ze echt dood te zijn.
Is Helen Helmink dood?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GTST #443
de tt was voor iemand geloof ik
Loting niet kijken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.
Dan is er toch echt wat mis met je, als je hier al niet tegenkuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mikey heeft 1 van die gasten op msn en die begon helemaal te flippen tegen hem!!
Vanuit Rotterdam? 1 uur en een kwartier, het is nu rustig op de weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een kwartier vertrek ik. Hoe lang is 't dan rijden? Zo lang.
Nee het ging niet om de mensen in de soap, maar dat was wel nogal onduidelijkquote:
Ik zat gisteren 2 uur lang met Tyron en stinho in men.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Tyron nog net gered, die was in fulltroll-mode aanwezig, maar kon net op tijd zijn posts editten
Je wilt naar Brussel en niet de snelweg nemen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Via de snelweg wel ja. Gelukkig neem je op een motor nooit snelwegen.
Ben je in Bruxelles dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam? 1 uur en een kwartier, het is nu rustig op de weg.
Laat ff weten als je er bent, kunnen we een drankje doen in Midi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |