SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Mijn advies: FUCK DE TS EN FUCK DE EERSTE POST! PLAATS HET ALSNOG!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
En nou ben ik zat met die kutusers die alleen maar hier komen om een topic te openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zak even in de stront. Weer het herdenkingstopic verneukt.
Dus niet in de serie maar rl, zie nu peter kelder iddquote:
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe normaal, ben serieus benieuwd. Hoezo acteurs herdenken die een rol spelen in een soap?
ok sterkte gewenstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijn' (Het is toch de tijd van het nachtbagger hè). Maar eh, inderdaad; Die acteurs zijn inmiddels overleden. Net als de dame onderaan de afbeelding, Olga Madson, de dame die destijds aan de wieg van GTST stond.
Zij heeft gtst toch bedacht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Overleden acteurs: Tom van Beek, Guusje Nederhorst, Frédérique Huydts, Wik Jongsma, Antonie Kamerling.
Overleden uitvoerend productent: Olga Madsen.
En ga nu maar ergens anders proberen te rellen.
Ah crap, arnie zegt het alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijn' (Het is toch de tijd van het nachtbagger hè). Maar eh, inderdaad; Die acteurs zijn inmiddels overleden. Net als de dame onderaan de afbeelding, Olga Madson, de dame die destijds aan de wieg van GTST stond.
Nee, september 1996 gaat Stan weg, seizoen 7 dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, is seizoen 6 ook niet de exit van Stan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |