SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Mijn advies: FUCK DE TS EN FUCK DE EERSTE POST! PLAATS HET ALSNOG!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
En nou ben ik zat met die kutusers die alleen maar hier komen om een topic te openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zak even in de stront. Weer het herdenkingstopic verneukt.
Dus niet in de serie maar rl, zie nu peter kelder iddquote:
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe normaal, ben serieus benieuwd. Hoezo acteurs herdenken die een rol spelen in een soap?
ok sterkte gewenstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijn' (Het is toch de tijd van het nachtbagger hè). Maar eh, inderdaad; Die acteurs zijn inmiddels overleden. Net als de dame onderaan de afbeelding, Olga Madson, de dame die destijds aan de wieg van GTST stond.
Zij heeft gtst toch bedacht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Overleden acteurs: Tom van Beek, Guusje Nederhorst, Frédérique Huydts, Wik Jongsma, Antonie Kamerling.
Overleden uitvoerend productent: Olga Madsen.
En ga nu maar ergens anders proberen te rellen.
Ah crap, arnie zegt het alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon, dacht dat het de kant uitging van 'Hoezo mensen herdenken die dood zijn' (Het is toch de tijd van het nachtbagger hè). Maar eh, inderdaad; Die acteurs zijn inmiddels overleden. Net als de dame onderaan de afbeelding, Olga Madson, de dame die destijds aan de wieg van GTST stond.
Nee, september 1996 gaat Stan weg, seizoen 7 dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, is seizoen 6 ook niet de exit van Stan?
Ik kan het niet garanderen, maar volgens mij weten Stan en Ludo niets van elkaars bestaan af. We zullen zien in seizoen 6.quote:
Dat haar van Janine.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan het niet garanderen, maar volgens mij weten Stan en Ludo niets van elkaars bestaan af. We zullen zien in seizoen 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jazeker wel, Ludo had een conflict met Suzanne. Er was een scene dat Ludo in de auto zat en Stan en Suzanne (die ineens bevriend waren geraakt) samen Ludo gingen achtervolgen ook gezeten in een auto met Stan aan het stuur. Net nadat Ludo Suzanne fysiek had aangevallen.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Snap ik hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zie nu de reactie van Frey, dit soort dingen ga ik niet in een spoiler zetten hoor, het is al gebeurd en we zijn nu niet de box aan het kijken
Rustigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
En nou ben ik zat met die kutusers die alleen maar hier komen om een topic te openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zak even in de stront. Weer het herdenkingstopic verneukt.
Dat je dat nog weet. Ik ben het al lang vergeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jazeker wel, Ludo had een conflict met Suzanne. Er was een scene dat Ludo in de auto zat en Stan en Suzanne (die ineens bevriend waren geraakt) samen Ludo gingen achtervolgen ook gezeten in een auto met Stan aan het stuur. Net nadat Ludo Suzanne fysiek had aangevallen.
Geen trek in. Volgend topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rustigvraag eventueel een tt change aan en aanpassing van de op
Kreeg hij een ban omdat hij hier postte?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een fucking onzin dat een serieus meepostende Caland wordt gebanned, als ook Ajacied422 die niets meer deed dan een topic kapen.!
Fucking bullshit gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kreeg hij een ban omdat hij hier postte?
Wat is dat voor triest gedoe
Idd. Het was weer hart verwarmendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef Saind het volgende:
Mooie show man, dat gtst. Soms gaat het ff een tijdje goed, dan weer slecht, geniaal.
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een fucking onzin dat een serieus meepostende Caland wordt gebanned, als ook Ajacied422 die niets meer deed dan een topic kapen.!
En daar geven jullie dan een ban voor. Caland komt hier verdomme nog serieus wezen ook.quote:En het was ook nog eens een serieuze vraag, niet trollend bedoelt ofzo. Ik dacht namelijk eerst dat het om dode personages ging. Later bleken ze echt dood te zijn.
Ik speel jullie collectief gefuck door naar achter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar geven jullie dan een ban voor. Caland komt hier verdomme nog serieus wezen ook.![]()
![]()
![]()
Speel je het door naar achter Static?
Best.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef static het volgende:
[..]
Ik speel jullie collectief gefuck door naar achter.
Je doet maar. Daar is niet eens sprake van. Er wordt een fucking topic geopend. Boehoe zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef static het volgende:
[..]
Ik speel jullie collectief gefuck door naar achter.
Ik had hem niet gezien tot gistermiddagquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jezus, nu is het zeker.
ZE LEZEN HIER MEE. NOT FUCKING KIDDING: ZELFDE KLEUR, GESPIEGELDE ZELFDE CASTFOTO...
...Dát, of PeterKelder had de cover al eerder gezien.Wel briljante boxkleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |