Oh, een week valt nog mee, al is voor hem een dag al lastig.quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied heeft per ongeluk een 'gedenkwaardig' topic geopend van een andere SC. Is daarvoor een week gebanned ofzo.
wat een onzinquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Via de snelweg wel ja. Gelukkig neem je op een motor nooit snelwegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam - Antwerpen - Brussel rijden op de motor.Kutroute toch, niet dang? Jwz
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?Zou niet veel overblijven van VBL.
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
Jep. KANKERFORUMquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie dan
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
IK OOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.
AH is gewoon echt bullshit iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |