Serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Brussel Nederlands spreken is voldoende om onder elke boete uit te komen
ja en calandquote:
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.quote:
Ik weet het wel, en een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.
jaquote:
Was niks aan de hand manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He ouwe haakneus, ben je er ook weer? Heb je de boys gister niet in toom kunnen houden dan?
So far: 3x verkeerd parkeren en 2x rechts inhalen + te hard rijden: Babbeltje maken en met een waarschuwing en een goed adresje voor goedkope kapper (quote:
Oh, een week valt nog mee, al is voor hem een dag al lastig.quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied heeft per ongeluk een 'gedenkwaardig' topic geopend van een andere SC. Is daarvoor een week gebanned ofzo.
wat een onzinquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Was een topic voor overleden acteurs en hij kaapte die ofzo
Weekban waard!!!!!!!!!!!!!!!
Via de snelweg wel ja. Gelukkig neem je op een motor nooit snelwegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam - Antwerpen - Brussel rijden op de motor.Kutroute toch, niet dang? Jwz
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is topickaap een ban waard op Fok! dan?Zou niet veel overblijven van VBL.
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
Jep. KANKERFORUMquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daarvoor vroeg ie alleen wat herdenken jullie dan
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland vroeg "Ik vraag me serieus af waarom jullie dode soapacteurs herdenken hier". HOPPA BAN.!
IK OOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag.
AH is gewoon echt bullshit iddquote:
edits kunnen ze lezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Tyron nog net gered, die was in fulltroll-mode aanwezig, maar kon net op tijd zijn posts editten
Echt gore teringzooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AH is gewoon echt bullshit idd
Hoe kan Stinho ten eerste nou weten dat het een herdenkingstopic is, en ten 2e waarom mag je niet vragen wat mensen herdenken
Is dat meteen trollen dan
Het zou die mensen daar aan het denken moeten zetten of zie niet een beetje ver doorschieten met hun soap-serie fetish.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |