Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers![]()
Alles goed hier? HMF alweer terug van Motoport?
Ja, ik weet het. Hoe laat zijn jullie bij de BK dan ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, flips en ik verwachten jou vanavond in Utrecht.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Best wel. Gister 3 bier op, planning is om vandaag niets te zuipen. Wilde eigenlijk 1 doen maar is lastig
quote:Nederlander vermist na bezoek aan Istanbul
Istanbul - van onze correspondent
Na een rondtrip door Oost-Europa is er sinds zijn aankomst in Istanbul niets meer vernomen van S. Aind uit Eindhoven. De jongeman heeft voor het laatst contact gehad met figuren op een forum, alwaar hij mededeelde 'vandaag niet te gaan zuipen'. Er wordt gevreesd voor zijn welzijn en dat van zijn sterretje. De Turkse politie heeft aangegeven alles in het werk te stellen om de jonge reiziger terug te vinden.
Uft. Ik kom hier wel eens vaker langswaaien sinds Steven me hierheen lokte met die quotealertquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer? Ik word helemaal gek van al die nieuwe users hier.
Pas je wel op voor boetes? In België zijn ze heel streng m.b.t. afval dumpen etc. Dat je ff je motor in een bewaakte stalling neerzet en niet op straat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...
19u. Maar Flips komt later geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hoe laat zijn jullie bij de BK dan ?
En wat is jouw voetbalachtergrond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uft. Ik kom hier wel eens vaker langswaaien sinds Steven me hierheen lokte met die quotealert
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
19u. Maar Flips komt later geloof ik.
Ik kijk het wel eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat is jouw voetbalachtergrond?
Cool, Intro en ik ook zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.
Leuk man, ik ben er om zes uur. Op CS toch zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik ga hier wel half 7 weg ofzoiets. Dan ben ik er 7 uur kwart over 7 zoiets.
Ik ben al weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen jullie dit niet naar elkaar dmen ofzo?
Ja sowieso bij de BK.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk man, ik ben er om zes uur. Op CS toch zeker?
Dus Don!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb hier geen grote bek gehad? Ik begrijp echt niét hoe je daar aan komt. Ben altijd een grote lobii voor iedereen man.
Serieus, ik heb geen kwade bedoelingen gehad en dat ik zo de grond in word getrapt is echt onnodig.
Een meisje lelijk noemen doe je niet, tenzij teringwijf.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond je serieus dat je de grond werd ingetrapt?
oei, fijne vakantie enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tuurlijk battie. Zo echt richting Brussel. We zouden 12 uur vertrekken maar...
FoBo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.
Cool, ff checkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.uefa.com/uefac(...)013/draws/index.html
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas je wel op voor boetes? In België zijn ze heel streng m.b.t. afval dumpen etc. Dat je ff je motor in een bewaakte stalling neerzet en niet op straat.
ovquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Yo, maar HMF. Ga je op de moto of met de auto?
Motor manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Yo, maar HMF. Ga je op de moto of met de auto?
Serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Brussel Nederlands spreken is voldoende om onder elke boete uit te komen
ja en calandquote:
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.quote:
Ik weet het wel, en een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat hij heeft gedaan of hoe lang.
jaquote:
Was niks aan de hand manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He ouwe haakneus, ben je er ook weer? Heb je de boys gister niet in toom kunnen houden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |