Ze bedoelt lobiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat de neuk betekent lobii? Enige wat ik vind is dit
Er zijn slechtere dingen om te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan Tilburg/Breda gaat vandaag niet door kerel. Morgen met een bachelorparty richting Berlijn.
quote:
Iedereen vind me jong manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in jouw fobo, daar stond "1995". Toen dacht ik echt van: "whaaaaaa, wat JONG". Ben je gewoon al 17
Ik word oud
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenquote:
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Voortdurend lelijk worden genoemd is niet leuk.
Ooh, niet om jou persoonlijk, meer om het 1995quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
[..]
Iedereen vind me jong manValt best mee. Oude geest dit dat.
Er komen binnenkort ook Fokkertjes die na de eeuwwisseling zijn geborenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in jouw fobo, daar stond "1995". Toen dacht ik echt van: "whaaaaaa, wat JONG". Ben je gewoon al 17
Ik word oud
Ik heb eerlijk waar geen zin, het zijn 'aparte' kerels...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen om te doen
Vindt*quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
[..]
Iedereen vind me jong manValt best mee. Oude geest dit dat.
Foboquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.
Waar zit je nu eigenlijk?quote:
Eej ja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Er komen binnenkort ook Fokkertjes die na de eeuwwisseling zijn geboren
Alleen mono en jij?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenZolang mono en ik maar lobi hebben
.
Ik heb nooit oorlog gehad, voor mij is het sowieso soso lobiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wil best wel vrede met je sluiten hoor. Je mag me lelijk vindenZolang mono en ik maar lobi hebben
.
Niks mis mee. Berlijn klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan Tilburg/Breda gaat vandaag niet door kerel. Morgen met een bachelorparty richting Berlijn.
Apart kan ook positief zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar geen zin, het zijn 'aparte' kerels...
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzoquote:
Ik denk dat ik hem vandaag ten huwelijk ga vragenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Tuurlijk hebben wij lobi HH.
Maar dan moet je wel partyboy dissen toch
Dan kunnen we daten
Istanbul. Net hagia Sofia en blauwe moskee gechecked maar we moeten nog ff kwartier wachten voor we in kunnen checken. Dan ff powernap doen, gisternacht de bus uit Skopje hierheen. Twee keer wakker voor grensovergang, fucking vermoeiendquote:
Ze doen aan larpen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzo
Van de drank af kunnen blijven dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Istanbul. Net hagia Sofia en blauwe moskee gechecked maar we moeten nog ff kwartier wachten voor we in kunnen checken. Dan ff powernap doen, gisternacht de bus uit Skopje hierheen. Twee keer wakker voor grensovergang, fucking vermoeiend
Zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Can you feeeel thee loveeee tonighttttt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vandaag ten huwelijk ga vragen..
Oh...you're fucked.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzo
Je hebt een speciaal plekje in mijn hart manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan kan onze liefde nooit verder uitgroeien tot ongekende hoogtes.
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze doen aan larpen ?
Mja, ieder z'n ding toch.
Ole moet er nog achter. http://herkenbaar.tumblr.com/quote:
Best wel. Gister 3 bier op, planning is om vandaag niets te zuipen. Wilde eigenlijk 1 doen maar is lastigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van de drank af kunnen blijven dan?
Larpen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |