Zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Can you feeeel thee loveeee tonighttttt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vandaag ten huwelijk ga vragen..
Oh...you're fucked.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hmmmja, het zijn gasten die verkleed naar elfenfairs (no homo... i hope) gaan enzo
Je hebt een speciaal plekje in mijn hart manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan kan onze liefde nooit verder uitgroeien tot ongekende hoogtes.
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze doen aan larpen ?
Mja, ieder z'n ding toch.
Ole moet er nog achter. http://herkenbaar.tumblr.com/quote:
Best wel. Gister 3 bier op, planning is om vandaag niets te zuipen. Wilde eigenlijk 1 doen maar is lastigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van de drank af kunnen blijven dan?
Larpen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet eens wat larpen is. Ik weet wel dat ze muziek luisteren die ik niet dig en dat ze terabytes aan japanse tekenfilms op hun harde schiven hebben staan....
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Larpen is echt voor de grootste kneuzen van deze wereld.
Zie ze vaak genoeg op het station lopen. Dan voel ik me toch altijd weer normaal.
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Larpen is echt voor de grootste kneuzen van deze wereld.
Zie ze vaak genoeg op het station lopen. Dan voel ik me toch altijd weer normaal.
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VIquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
Maar HH, kun je iets over je voetbalachtergrond vertellen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieur
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VI
Lolwutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Jahoor. Ik speel wel eens met mijn broertje voetbal.. en de buurjongetjes. Daarna misbruik ik ze in de bosjes. Ook kijk ik graag VI
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Heb ik altijd met negers. Dan voel ik me weer superieur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |