Dan moet je niet klagenquote:
Ik zie de waardering wel terug, en ik ben ook om 16.15 klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen
Deed ik vroeger ook. Begon ik rond 8.00. De tijd die je er in steekt kreeg ik op geen enkele manier uitbetaald. Niet in waardering en ook niet in andere zaken. Nou de tyfus dan maar voor ze. Ik begin nu standaard tussen 9.00 en 9.15 en ga net zo goed om 17.00 weer naar huis.
Dat is het enige voordeel inderdaad. Het werk zit op 15 minuten fietsen van mijn huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie de waardering wel terug, en ik ben ook om 16.15 klaar
Dat vind ik wel fijn, zo vroeg klaar zijn. En ik woon ook dicht bij mijn werk. File's zijn niet aan mij besteed
Ik werk in huisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel inderdaad. Het werk zit op 15 minuten fietsen van mijn huis.
Ik zou niets liever willen. Hoef ik ook niet meer geforceerd gezellig doen met die jankmuilen van een collega's hier. Ben alleen bang dat ik dan niets meer gedaan krijg...quote:
paar dagen Antwerpenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen. Hoef ik ook niet meer geforceerd gezellig doen met die jankmuilen van een collega's hier. Ben alleen bang dat ik dan niets meer gedaan krijg...
Op vakantie geweest trouwens? Tijdje niet meer gezien hier.
ja eigenlijk wel ja, af en toe een buitje en woensdag de hele dag aardig weer, we gingen toch om te eten en te drinkenquote:
Omdat je toch op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Helpmefok het volgende:
Muto heeft prachtige invloeden gehad in dit forum. Ik noem zijn humor in het Feijenoordtopic, zijn VBL-toto met briljante openingspost, adoratie van Guidetti, was een van de eerste die een sprankje hoop aanpakte om te roepen dat we kampioen werden...
Ik eis godverdomme vrijlating van dit individu. Ban mij maar gedurende de tijd dat hij gebanned is om hem vrij te krijgen
Mods kunnen sowieso de tyfus genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Motten gewoon met hun smerige spermahandjes van Muto afblijven goftedomme.
Jij was wel echt een epische mod man. Hoeveel shit van mij je door de vingers hebt gezien, of simpelweg hebt gedaan alsof het niet bestondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Mods kunnen sowieso de tyfus genieten.
Doe maar elitair.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
En ik ga trouwens binnenkort toch praten over een Verenigingsaandeel, met bijbehorende levenslange SCC. Heerlijk lijkt me dat, om zonder rijen - hoppa - in één keer binnen te staan.
IK wilde nog een "quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
Zoooooooo, vriendin pakt alle motorkoffers in terwijl ik tot half 12 in bed ligDaarna rustig even douchen, tandjes poetsen, motorpak aan en vertrekken
![]()
Brussel, Parijs, Barcelonaquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb net een nieuwe baan. Mijn kantoor kijkt uit op huisjes van plezier. Sinds het vakantie is komen daar autotjes met aanhangers en materiaal de parking opgereden. Uurtje binnen en dan weer door naar een klusje. Beunhazen.
Net een nieuwe baan man. Kan niet heel erg veel posten overdag. 's Avonds thuis veel blokken en met de kids spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]LANGE_LANS HIER
Ik vind jou echt een kwalitatief geweldige PSV-usert. Jij moet altijd in de slowcht komen en die mongolen moeten oprotten.
Baasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net een nieuwe baan man. Kan niet heel erg veel posten overdag. 's Avonds thuis veel blokken en met de kids spelen.
Altijd prettig en waar is dat? In de buurt van Roermond of zo, daar heb je ook zo'n straat met alleen maar clubsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar serieus; Ze hebben hier een nieuw bedrijventerrein uit de grond gestampt. Rabobank gebouw en een groot bedrijvencenter waarin meerdere bedrijven zitten en nog wat clubs. In dezelfde straat liggen gewoon 16 hoerententen.![]()
Dus als ik een pittig gesprek heb gehad met een klant kan ik gewoon hiernaast binnenwippen.
Eerst tieten posten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
This just in:
Herkenbaarheid DM'de me zojuist. Dat meisje heeft helemaal geen kwade intenties gehad hier en ik vind de manier hoe ze hier aangepakt is dan ook buiten proporties gasten. Jullie lopen steeds te kankeren dat ik een zeikerd ben omdat ik klaag over het niveau dat hier omlaag geflikkerd is door alle newbies, en dat ik beter kan accepteren dat ze hier zijn omdat ze toch niet meer zullen vertrekken...
Well, good job en dat hebben jullie zelf uitermate goed gedaan (Hoi Steven). Dat meisje kwam hier gewoon met de intentie leuk mee te posten nu haar 'vaste' slowchattopic gesloten was en probeerde haar Fok!-horizon te verleggen. Om iemand op haar uiterlijk te pakken is al 'laag', maar om het te doen op zo'n manier terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is (zoals Paon die het echt aan zichzelf te danken heeft). Tja, het is niet mijn stijl zegmaar.
Dus, wat mij betreft is ze hartstikke welkom. Heb haar nog wat tips meegegeven hoe ze zich moet gedragenen dan komt het helemaal goed. Sowieso mogen hier wat mij betreft wat meer vrouwen komen, fucking sausagefest. Waar is de tijd dat BrandX, Yvonne, Jojoortje, Dromenvangertje etc. meeposten in de slowchat...
Dus.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd prettig en waar is dat? In de buurt van Roermond of zo, daar heb je ook zo'n straat met alleen maar clubs
quote:
Ik ren wel even naar een van die clubs hiernaast en trek wel even een foto.quote:
Eerst zien dan oordelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dat dan weer wel. Maakt bij jullie dus niet uit of ze 6 jaar of 60 jaar is, mooi of lelijk, dik of dun?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ren wel even naar een van die clubs hiernaast en trek wel even een foto.
Godverdekanker mods, geef Stijn alsjeblieft een DM-unban, hij is nu al godverstedomme vervelendquote:ik zit net te denken. Die kutusertjes in dat soaps showsbizz sterren forum maken het erger dan het is. De mod kan dat topic van mij ook uit de reeks halen en dan kan een nieuwe 'm open.
Achtergesteld volk daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |