Ken ik jou?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Happel zegt geen goedemorgen die gromt wat naar zijn collega's en gaar dan verder Fokken!.
Moslims mogen geen alcoholquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:02 schreef Saind het volgende:
Fuck bier is duuuur in Turkije waz met deze
equote:
Hoe duurder hoe minder turken het kopen, maar verdienen vast wel genoeg eraan dankzij toeristenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:25 schreef Saind het volgende:
[..]
e
Ze brouwen en verkopen het wel. Voor 2,5 euro in het hostel en 4 ofzo op terrasjes. Heb heimwee naar albanie/kosovo etc
Godver deze shit moet ik dus een week thee drinken ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe duurder hoe minder turken het kopen, maar verdienen vast wel genoeg eraan dankzij toeristen
Mazzelpik, ik ben al ruim 1,5 uur bezig.quote:
Eigen keuze, hè. Of niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mazzelpik, ik ben al ruim 1,5 uur bezig.
Dan moet je niet klagenquote:
Ik zie de waardering wel terug, en ik ben ook om 16.15 klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen
Deed ik vroeger ook. Begon ik rond 8.00. De tijd die je er in steekt kreeg ik op geen enkele manier uitbetaald. Niet in waardering en ook niet in andere zaken. Nou de tyfus dan maar voor ze. Ik begin nu standaard tussen 9.00 en 9.15 en ga net zo goed om 17.00 weer naar huis.
Dat is het enige voordeel inderdaad. Het werk zit op 15 minuten fietsen van mijn huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie de waardering wel terug, en ik ben ook om 16.15 klaar
Dat vind ik wel fijn, zo vroeg klaar zijn. En ik woon ook dicht bij mijn werk. File's zijn niet aan mij besteed
Ik werk in huisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel inderdaad. Het werk zit op 15 minuten fietsen van mijn huis.
Ik zou niets liever willen. Hoef ik ook niet meer geforceerd gezellig doen met die jankmuilen van een collega's hier. Ben alleen bang dat ik dan niets meer gedaan krijg...quote:
paar dagen Antwerpenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen. Hoef ik ook niet meer geforceerd gezellig doen met die jankmuilen van een collega's hier. Ben alleen bang dat ik dan niets meer gedaan krijg...
Op vakantie geweest trouwens? Tijdje niet meer gezien hier.
ja eigenlijk wel ja, af en toe een buitje en woensdag de hele dag aardig weer, we gingen toch om te eten en te drinkenquote:
Omdat je toch op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Helpmefok het volgende:
Muto heeft prachtige invloeden gehad in dit forum. Ik noem zijn humor in het Feijenoordtopic, zijn VBL-toto met briljante openingspost, adoratie van Guidetti, was een van de eerste die een sprankje hoop aanpakte om te roepen dat we kampioen werden...
Ik eis godverdomme vrijlating van dit individu. Ban mij maar gedurende de tijd dat hij gebanned is om hem vrij te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |