Nee,quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er niet die andere met zn middelvinger
Je reageerde toch op zo'n NB-figuur joh, draak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Zit mijn posts niet te verwijderen, hoerenjong.
Ik ben nog geen mod, de 25e pas!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Zit mijn posts niet te verwijderen, hoerenjong.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, nog een melding in Paon's Spytool
ik hoop zo dat Charisteas komtquote:FC Twente maakt vrijdag naam van verrassende ervaren spits bekend
Nou en? Laat me.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je reageerde toch op zo'n NB-figuur joh, draak.
Maak je ook geen illusies. Niks geils aan een blauwe vogel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er woon.. ik zei kom er net vandaan..
Dan nog..
Dream on
't wordt Bulykinquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop zo dat Charisteas komt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop zo dat Charisteas komt
Dan blijven ze komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en? Laat me.
Derhalve:
[..]
Maak je ook geen illusies. Niks geils aan een blauwe vogel.
Ik vond dat best jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees niet bang, mods kunnen niet bannen
Geoquote:
Weet ik, maarja gelukkig heb ik geen abo hoef ik die hater-notes ook niet te lezen van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees niet bang, mods kunnen niet bannen
ja, ik hoop dat het duitse clubje naar de tering gaatquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ze bijten hier veel beter dan op de lokale visvijver
Are you watching Leroy Ferquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat het duitse clubje naar de tering gaat
cola is slecht voor je melktandjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik Cola pakken of hier blijven? Ik wil niets missen
Dat aankoopbeleid van Joopquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente gewoon 1-1 gespeeld..
Leuk man die treurende hoofdjes
De fans geloven nog steeds in die Britse clown trouwens.
Pak maar Cola heb ik tijd om in het men topic te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
cola op dit tijdstip stijntje? wil jij niet slapen vannacht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB GEEN MELKTANDJES JIJ LELIJ.......quote:
Wel lelijk dat ze nu Luc hebben gekocht.quote:
Kindercola, heeft geen cafeinequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
cola op dit tijdstip stijntje? wil jij niet slapen vannacht?
Ik ga proberen de nacht door te halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelen met vuur inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog wat golletjes van Boeliekinquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel lelijk dat ze nu Luc hebben gekocht.
Durft niet te scoren tegen Feyenoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaan ze over een paar jaar wel met flinke winst doorverkopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fopje af en toe moet kunnen toch broertjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HEB GEEN MELKTANDJES JIJ LELIJ.......
O wacht. het is Tyron.Tyron is een vriendelijke en prettige user
In je snuggy?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ging slapen trouwens?
Nou bij deze.
Dat heeft Koning happel 10maal gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Een goede nacht toegewenst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Hadden we die idioot van een Been niet gehad had hij nu nog bij ons gespeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan ze over een paar jaar wel met flinke winst doorverkopen
Hoe laat moet je goedemorgen zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Fijn he? ik geniet ook van de mijne.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fijn he? ik geniet ook van de mijne.
Ik dacht even dat je sarcastisch Jhonny bedoeldequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Ach, met wat geluk hebben wij Johnny weer
Televisielepeltopic #51quote:
Happel zegt geen goedemorgen die gromt wat naar zijn collega's en gaar dan verder Fokken!.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe laat moet je goedemorgen zeggen?
van de catering..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je sarcastisch Jhonny bedoelde
Dat Casta nu naar Twente gaat maakt hem wel een kankerjong natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Ach, met wat geluk hebben wij Johnny weer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[info]Dit is geen alternatief voor Nachtbagger en dat gaat het ook niet worden
Mensen uit die reeks kunnen hier verder: [PUB SlowwwwChat] #5739 e SC, nieuwe PUBers [/info]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Casta nu naar Twente gaat maakt hem wel een kankerjong natuurlijk.
Wijnaldem lukt het nog niet eens om de lichtstad prijs te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.
Ik weet het niet ze missen wel hun hele as.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangen
Twente ging er toch vrij kansloos af in hun thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangen
Janmaat is een verbetering op de RBquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet ze missen wel hun hele as.
iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Twente ging er toch vrij kansloos af in hun thuiswedstrijd.
fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Janmaat is een verbetering op de RB
Vormer is niet heel veel slechter dan Karim
Caland-Bakkal: valt te betwijfelen..
alleen nog een spits
Immers is beter dan Bakal, alleen het team moet wel op elkaar in gespeeld worden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Janmaat is een verbetering op de RB
Vormer is niet heel veel slechter dan Karim
Immers-Bakkal: valt te betwijfelen..
alleen nog een spits
1-1 was hetquote:
Dat zat wel goed in de vorige oefenwedstrijden volgens mij, alleen de effectiviteit mist nog, en dan zie je dat we echt Guidetti missenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Immers is beter dan Bakal, alleen het team moet wel op elkaar in gespeeld worden..
Guiltyquote:
Wat verwacht je van Singh en Tony?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat wel goed in de vorige oefenwedstrijden volgens mij, alleen de effectiviteit mist nog, en dan zie je dat we echt Guidetti missen
Vreedequote:
Singh schijnt een pareltje te zijn he :p net als met die andere van CIty.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Singh en Tony?
Ik hoop dat ze het Vormer en Immers nog moeilijk gaan maken voor de basis.
quote:
Singh komt niet van City toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singh schijnt een pareltje te zijn he :p net als met die andere van CIty.
Tony krijgt nog geen basisplek maar moet zich dit jaar gewoon weer doorontwikkelen, maar dat is wel potentieel basis natuurlyk
vind het wel een leuk nummerquote:
Is van een gappie van mijquote:
Nee verkeerd uitgedrukt, die komt van Valerenga geloof ik.quote:
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM die alles aan het rechtlullen is in dat topic
Hou op man
Ze komen hier als mongolen gedragen en dan janken
GGMM wil dit ook niet. Maar hij is onze woordvoerderquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hou op man
Alleen dat ze telkens 'nigger' zeggen valt een beetje tegen. Voel ik me gelijk niet meer aangesprokenquote:
Ik mag niet zeggen dat iemand lelijk is, omdat ik zelf geen foto in mijn FoBo heb. Ik moet echt eens die regels gaan doorlezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hou op man
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.
ik wel, omdat ik wigger ben toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alleen dat ze telkens 'nigger' zeggen valt een beetje tegen. Voel ik me gelijk niet meer aangesproken
Moet even eten jongequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in MEN? Of beginnen we weer daarmee na klokslag 12?
Niet verwachtquote:
Het zijn kinderen. Kom op zeg, had je een zeer inhoudelijke discussie verwacht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat iemand lelijk is, omdat ik zelf geen foto in mijn FoBo heb. Ik moet echt eens die regels gaan doorlezen
Oh fuck, Pub staat voor pubersquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.
Dan nog, dat meisje is 17.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub ja
Puber- en Tienertalk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck, Pub staat voor pubers![]()
Ok mijn excuses dan
Zie het als een compliment hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen vanwege mijn postgedrag
Ja dus?quote:
Heb je nog meer goeie nummers?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub ja
ik dacht eerst ook publiekelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck, Pub staat voor pubers![]()
Ok mijn excuses dan
Niet iedereen is in een gangster-buurt opgegroeid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Toen ik 17 was zat ik al met een heroine naald in mijn arm
Beter inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Toen ik 17 was zat ik al met een heroine naald in mijn arm
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is in een gangster-buurt opgegroeid.
ja tochquote:
Dat dacht ik inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook publiekelijk
Hoe staat het met je rookverslaving?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is in een gangster-buurt opgegroeid.
Die houdt nog lekker aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat het met je rookverslaving?
Zal ruim boven de 40 liggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je op bij Je echte leeftijd
We zien je later weer. Later vrindquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man. Ik ga hier één keer woorden aan vuil maken.
Heb je een baggeravond (en niet de minste ook: slechtstverkankerde avond van dit jaar). Echt serieus, nog nooit zo'n baggerzaadavond gehad. Nee details zijn niet belangrijk.
En dan thuiskomen, chick die ergernis merkt. Even 10 minuten alles van je aflullen tegen je handtasturk, de motor opspringen, chick achterop en even HIER even doortrekken tot 160 á 170km/h
Mijn chick is echt de beste fucking chick ooit. Zo lief dat ze ondanks haar vermoeiing even achterop komt en lekker genietend achterop de motor Rotterdam doorscheurt. Echt.
Ik fucking houd van mijn vriendin.
Fijne avond allen. Morgen ga ik denk ik lekker op "vakantie" (paar dagen parijs etc), dus adios amigos. Gedraag je, laat Kapo even weten waar ik zit en de ballen.
Bon Voyagequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Heb je een baggeravond (en niet de minste ook: slechtstverkankerde avond van dit jaar). Echt serieus, nog nooit zo'n baggerzaadavond gehad. Nee details zijn niet belangrijk.
En dan thuiskomen, chick die ergernis merkt. Even 10 minuten alles van je aflullen tegen je handtasturk, de motor opspringen, chick achterop en even HIER even doortrekken tot 160 á 170km/h
Mijn chick is echt de beste fucking chick ooit. Zo lief dat ze ondanks haar vermoeiing even achterop komt en lekker genietend achterop de motor Rotterdam doorscheurt. Echt.
Fijne avond allen. Morgen ga ik denk ik lekker op "vakantie" (paar dagen parijs etc), dus adios amigos. Gedraag je, laat Kapo even weten waar ik zit en de ballen.
Je blijft toch wel een rare kwibusquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Awhquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wat vind je van de nieuwe op?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben de nieuwe vbl-sc presidentquote:
EENS EENS EENSquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe vbl-sc president
Geo wint van me.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je al klaar met een fap doekje voor de dagcijfers Stijn?
hij weet al dat hij ingemaakt is door geoquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mikey ben je nu toch aan het hosselen in PUB?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahah, wat een heldquote:
Het is orgie domme lulquote:
Niet lopen kloten daar aub.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geo is friet eten dus nog even snel heel veel posten.
Zijn de boys weer stout?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lopen kloten daar aub.
Geldt ook voor a422.
Ik post gewoon leuk mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mikey ben je nu toch aan het hosselen in PUB?
IK DOE NIETS IK ZEG ALLEEN WELKE TAAL IS DAT?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lopen kloten daar aub.
Geldt ook voor a422.
Nog wat aan te merken op het niveau? Jij mag daar nu over zeiken man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kent me toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
'stout'![]()
Dat klinkt alsof je een leren broek aan wil trekken om ze te spanken.
Ik waarschuw maar vast.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK DOE NIETS IK ZEG ALLEEN WELKE TAAL IS DAT?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
'stout'![]()
Dat klinkt alsof je een leren broek aan wil trekken om ze te spanken.
Het is nifo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog wat aan te merken op het niveau? Jij mag daar nu over zeiken man.
Ik vind het wel oke, niks te zeuren eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog wat aan te merken op het niveau? Jij mag daar nu over zeiken man.
Ik ook niet wil gewoon een normaal gesprek ik kwam vroeger ook wel eens in pub.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK DOE NIETS IK ZEG ALLEEN WELKE TAAL IS DAT?
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar vast.
2 posts geleden zei je nog dat je er nooit meer zou komen.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel, begrijp je nu dat ik nooit meer naar PUB ga?
Leuke berichtjes manquote:
Nog mensen bedreigd per dm of wat?quote:
Waarom was je geband?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Lekker hoor, weekje eerder unbanned dankzij yvonne, met jou dan?
Heb op 6 juli de opening in het bittere banleven ontdekt en daaruit geklommenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
een paarquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog mensen bedreigd per dm of wat?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig stond de originele quote er nog, had ook al een screenshot gemaakt namelijk.
wat had je uitgespookt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Je was vlak bij mijn huis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
Doe eens normaal manquote:
Joh, dat weet HMF wel.. die heeft de bouwtekeningen gemaakt en zelf de stenen nog gelegd ook.quote:
gewoonquote:
In zijn 1tje hequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, dat weet HMF wel.. die heeft de bouwtekeningen gemaakt en zelf de stenen nog gelegd ook.
Na de oorlog heeft HMF alles opgebouwd, zonder hem geen Rotterdam.
Uiteraardquote:
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, dat weet HMF wel.. die heeft de bouwtekeningen gemaakt en zelf de stenen nog gelegd ook.
Na de oorlog heeft HMF alles opgebouwd, zonder hem geen Rotterdam.
In zijn eentje ja, 1 keer per dag maar pauze.. kwam zijn chickie met een bammetje pindakaas en een glasmelk, deed ze hem ook even pijpen en knalde hij weer door. Dag en nacht.quote:
Ze moest dit wel doen anders zou ze klappen krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In zijn eentje ja, 1 keer per dag maar pauze.. kwam zijn chickie met een bammetje pindakaas en een glasmelk, deed ze hem ook even pijpen en knalde hij weer door. Dag en nacht.
Omdat die banners die Happel gemaakt heeft oerlelijk waren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
Waarom staat flipper nog steeds niet in de OP?
Gewoon bij persona nog grata.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die banners die Happel gemaakt heeft oerlelijk waren.
nein, gewoon neinquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
teringspelletje in MEN met stinho, ben er klaar mee
Wordt wel snel saai ben blij dat ik een bijdragen heb kunnen leveren aan je posts.quote:
Mens erger je nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
teringspelletje in MEN met stinho, ben er klaar mee
Soort van. Ik vreet dan alleen 2 maanden lang zo veel mogelijk varkensvlees.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh Ramadan dat is tof. Zitten er hier eigenlijk mensen die de Ramadan doen?
Ik doe het voor de postsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wordt wel snel saai ben blij dat ik een bijdragen heb kunnen leveren aan je posts.
Te vroeg Happy Ramadan roepen heeft tot gevolg dat jouw 72 maagden mannen zullen zijn.quote:
dankje wel meneerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:04 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Post ik tegenwoordig regelmatig, pareltje hoor.
Watquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te vroeg Happy Ramadan roepen heeft tot gevolg dat jouw 72 maagden mannen zullen zijn.
Men heeft het sowieso altijd over die 72 maagden zonder het geslacht erbij te noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te vroeg Happy Ramadan roepen heeft tot gevolg dat jouw 72 maagden mannen zullen zijn.
wanneer ga jij?quote:
badboyquote:
Hij wil langskomenquote:
Kanker op, dat is, blijft, en zal altijd zijn: Kapo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
FF lekker rampetampenquote:
Wie bovenaan staat in de postaantallen héquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op, dat is, blijft, en zal altijd zijn: Kapo.
Nee hoor, ik heb meer posts dus je bek houden nouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op, dat is, blijft, en zal altijd zijn: Kapo.
Nu gaat 't komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
gvd, had een hele rel verwacht man.
Je hebt wel gezien dat de_kromme erin staat toch?
Zit ik mij hier voor te bereidenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zomaar ga je diekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik 14 was had ik nog gewoon een bedtijd
KANKER KANKER KANKERZOOI WELKE DBIEL HEEFT DIE ER IN GEZETquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
gezamenlijk beslotenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKERZOOI WELKE DBIEL HEEFT DIE ER IN GEZET
Steven Kapie... er is maar 1 koning VBL slowchat en dat is Mikey.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb meer posts dus je bek houden nou
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM.
Kijk, dat lijkt er meer op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven Kapie... er is maar 1 koning VBL slowchat en dat is Mikey.
King Mikey king of the 7 kingdoms.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer het je hé als je in de hemel bent heb ik al je 72 vrouwen ontmaagdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt er meer op.
En ik was het.
Allemaal eigen laptop nu he dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zelfs 10 uur, dat veranderde pas toen ik 15 werd
Ja man. het zorgt voor extra postaantallen. moet steven voorblijven héquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, die woordjes in MEN?
Wat doe je popie jopie johquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was het er niet mee eens Heffie, dat de kromme er in moest.
En Tyron moet er ook uit.
Ach, dan zijn ze iig wat gewend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer het je hé als je in de hemel bent heb ik al je 72 vrouwen ontmaagd
Waarom is dat belangrijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man. het zorgt voor extra postaantallen. moet steven voorblijven hé
Aha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man. het zorgt voor extra postaantallen. moet steven voorblijven hé
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was het er niet mee eens Heffie, dat de kromme er in moest.
Daarom, dus waffel dicht matsoe matsoequote:
Grapje, ik keek verkeerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar woon je dan pik? Ik woon daar vlakbij in de buurt
Je weet wel die leuke gezellig Feyenoorder die in Duitsland woont en die altijd komt met geniale posts.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat HMF z'n UI Omringt is door een chick en Feyenoord. Heeft hij goed geregeld.
We komen toch nooit buitenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Online status, daar wordt veel waarde aan gehecht hier
Jij moet al helemaal geen grote waffel opzetten André van der Toorn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom, dus waffel dicht matsoe matsoe
Je vriendin trollde je dat ze zwanger was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Volgende TT:
HMF ging van depri naar heppie
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je bek man zeilboot .. ga weer met een windje meevaren.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal geen grote waffel opzetten André van der Toorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |