Mooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fijn he? ik geniet ook van de mijne.
Ik dacht even dat je sarcastisch Jhonny bedoeldequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Ach, met wat geluk hebben wij Johnny weer
Televisielepeltopic #51quote:
Happel zegt geen goedemorgen die gromt wat naar zijn collega's en gaar dan verder Fokken!.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe laat moet je goedemorgen zeggen?
van de catering..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je sarcastisch Jhonny bedoelde
Dat Casta nu naar Twente gaat maakt hem wel een kankerjong natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Ach, met wat geluk hebben wij Johnny weer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[info]Dit is geen alternatief voor Nachtbagger en dat gaat het ook niet worden
Mensen uit die reeks kunnen hier verder: [PUB SlowwwwChat] #5739 e SC, nieuwe PUBers [/info]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Casta nu naar Twente gaat maakt hem wel een kankerjong natuurlijk.
Wijnaldem lukt het nog niet eens om de lichtstad prijs te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij wilt voor prijzen spelen, net zoals Fer en Wijnaldum vorig seizoen hebben gedaan.
Ik weet het niet ze missen wel hun hele as.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangen
Twente ging er toch vrij kansloos af in hun thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord na vorig seizoen toch echt gelijkwaardig is aan Twente. Ze hebben het prima opgevangen
Janmaat is een verbetering op de RBquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet ze missen wel hun hele as.
iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Twente ging er toch vrij kansloos af in hun thuiswedstrijd.
fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Janmaat is een verbetering op de RB
Vormer is niet heel veel slechter dan Karim
Caland-Bakkal: valt te betwijfelen..
alleen nog een spits
Immers is beter dan Bakal, alleen het team moet wel op elkaar in gespeeld worden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Janmaat is een verbetering op de RB
Vormer is niet heel veel slechter dan Karim
Immers-Bakkal: valt te betwijfelen..
alleen nog een spits
1-1 was hetquote:
Dat zat wel goed in de vorige oefenwedstrijden volgens mij, alleen de effectiviteit mist nog, en dan zie je dat we echt Guidetti missenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Immers is beter dan Bakal, alleen het team moet wel op elkaar in gespeeld worden..
Guiltyquote:
Wat verwacht je van Singh en Tony?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat wel goed in de vorige oefenwedstrijden volgens mij, alleen de effectiviteit mist nog, en dan zie je dat we echt Guidetti missen
Vreedequote:
Singh schijnt een pareltje te zijn he :p net als met die andere van CIty.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Singh en Tony?
Ik hoop dat ze het Vormer en Immers nog moeilijk gaan maken voor de basis.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |