Singh komt niet van City toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singh schijnt een pareltje te zijn he :p net als met die andere van CIty.
Tony krijgt nog geen basisplek maar moet zich dit jaar gewoon weer doorontwikkelen, maar dat is wel potentieel basis natuurlyk
vind het wel een leuk nummerquote:
Is van een gappie van mijquote:
Nee verkeerd uitgedrukt, die komt van Valerenga geloof ik.quote:
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM die alles aan het rechtlullen is in dat topic
Hou op man
Ze komen hier als mongolen gedragen en dan janken
GGMM wil dit ook niet. Maar hij is onze woordvoerderquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hou op man
Alleen dat ze telkens 'nigger' zeggen valt een beetje tegen. Voel ik me gelijk niet meer aangesprokenquote:
Ik mag niet zeggen dat iemand lelijk is, omdat ik zelf geen foto in mijn FoBo heb. Ik moet echt eens die regels gaan doorlezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hou op man
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.
ik wel, omdat ik wigger ben toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alleen dat ze telkens 'nigger' zeggen valt een beetje tegen. Voel ik me gelijk niet meer aangesproken
Moet even eten jongequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in MEN? Of beginnen we weer daarmee na klokslag 12?
Niet verwachtquote:
Het zijn kinderen. Kom op zeg, had je een zeer inhoudelijke discussie verwacht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat iemand lelijk is, omdat ik zelf geen foto in mijn FoBo heb. Ik moet echt eens die regels gaan doorlezen
Oh fuck, Pub staat voor pubersquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niks in PUB he. Zijn kinderen, die bedoelde het echt niet zo slecht. laat gaan joh.
Dan nog, dat meisje is 17.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub ja
Puber- en Tienertalk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck, Pub staat voor pubers![]()
Ok mijn excuses dan
Zie het als een compliment hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen vanwege mijn postgedrag
Ja dus?quote:
Heb je nog meer goeie nummers?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zitten in nachtbagger maar omdat dat dicht is zitten ze nu in pub ja
ik dacht eerst ook publiekelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck, Pub staat voor pubers![]()
Ok mijn excuses dan
Niet iedereen is in een gangster-buurt opgegroeid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Toen ik 17 was zat ik al met een heroine naald in mijn arm
Beter inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Toen ik 17 was zat ik al met een heroine naald in mijn arm
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is in een gangster-buurt opgegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |