cola is slecht voor je melktandjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik Cola pakken of hier blijven? Ik wil niets missen
Dat aankoopbeleid van Joopquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente gewoon 1-1 gespeeld..
Leuk man die treurende hoofdjes
De fans geloven nog steeds in die Britse clown trouwens.
Pak maar Cola heb ik tijd om in het men topic te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
cola op dit tijdstip stijntje? wil jij niet slapen vannacht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB GEEN MELKTANDJES JIJ LELIJ.......quote:
Wel lelijk dat ze nu Luc hebben gekocht.quote:
Kindercola, heeft geen cafeinequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
cola op dit tijdstip stijntje? wil jij niet slapen vannacht?
Ik ga proberen de nacht door te halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelen met vuur inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en nog wat golletjes van Boeliekinquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel lelijk dat ze nu Luc hebben gekocht.
Durft niet te scoren tegen Feyenoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaan ze over een paar jaar wel met flinke winst doorverkopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fopje af en toe moet kunnen toch broertjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HEB GEEN MELKTANDJES JIJ LELIJ.......
O wacht. het is Tyron.Tyron is een vriendelijke en prettige user
In je snuggy?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ging slapen trouwens?
Nou bij deze.
Dat heeft Koning happel 10maal gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Een goede nacht toegewenst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Hadden we die idioot van een Been niet gehad had hij nu nog bij ons gespeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan ze over een paar jaar wel met flinke winst doorverkopen
Hoe laat moet je goedemorgen zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Happel het volgende:
Nou bij deze.
Fijn he? ik geniet ook van de mijne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |