quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb net een nieuwe baan. Mijn kantoor kijkt uit op huisjes van plezier. Sinds het vakantie is komen daar autotjes met aanhangers en materiaal de parking opgereden. Uurtje binnen en dan weer door naar een klusje. Beunhazen.
Net een nieuwe baan man. Kan niet heel erg veel posten overdag. 's Avonds thuis veel blokken en met de kids spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]LANGE_LANS HIER
Ik vind jou echt een kwalitatief geweldige PSV-usert. Jij moet altijd in de slowcht komen en die mongolen moeten oprotten.
Baasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net een nieuwe baan man. Kan niet heel erg veel posten overdag. 's Avonds thuis veel blokken en met de kids spelen.
Altijd prettig en waar is dat? In de buurt van Roermond of zo, daar heb je ook zo'n straat met alleen maar clubsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar serieus; Ze hebben hier een nieuw bedrijventerrein uit de grond gestampt. Rabobank gebouw en een groot bedrijvencenter waarin meerdere bedrijven zitten en nog wat clubs. In dezelfde straat liggen gewoon 16 hoerententen.![]()
Dus als ik een pittig gesprek heb gehad met een klant kan ik gewoon hiernaast binnenwippen.
Eerst tieten posten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
This just in:
Herkenbaarheid DM'de me zojuist. Dat meisje heeft helemaal geen kwade intenties gehad hier en ik vind de manier hoe ze hier aangepakt is dan ook buiten proporties gasten. Jullie lopen steeds te kankeren dat ik een zeikerd ben omdat ik klaag over het niveau dat hier omlaag geflikkerd is door alle newbies, en dat ik beter kan accepteren dat ze hier zijn omdat ze toch niet meer zullen vertrekken...
Well, good job en dat hebben jullie zelf uitermate goed gedaan (Hoi Steven). Dat meisje kwam hier gewoon met de intentie leuk mee te posten nu haar 'vaste' slowchattopic gesloten was en probeerde haar Fok!-horizon te verleggen. Om iemand op haar uiterlijk te pakken is al 'laag', maar om het te doen op zo'n manier terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is (zoals Paon die het echt aan zichzelf te danken heeft). Tja, het is niet mijn stijl zegmaar.
Dus, wat mij betreft is ze hartstikke welkom. Heb haar nog wat tips meegegeven hoe ze zich moet gedragenen dan komt het helemaal goed. Sowieso mogen hier wat mij betreft wat meer vrouwen komen, fucking sausagefest. Waar is de tijd dat BrandX, Yvonne, Jojoortje, Dromenvangertje etc. meeposten in de slowchat...
Dus.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd prettig en waar is dat? In de buurt van Roermond of zo, daar heb je ook zo'n straat met alleen maar clubs
quote:
Ik ren wel even naar een van die clubs hiernaast en trek wel even een foto.quote:
Eerst zien dan oordelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dat dan weer wel. Maakt bij jullie dus niet uit of ze 6 jaar of 60 jaar is, mooi of lelijk, dik of dun?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ren wel even naar een van die clubs hiernaast en trek wel even een foto.
Godverdekanker mods, geef Stijn alsjeblieft een DM-unban, hij is nu al godverstedomme vervelendquote:ik zit net te denken. Die kutusertjes in dat soaps showsbizz sterren forum maken het erger dan het is. De mod kan dat topic van mij ook uit de reeks halen en dan kan een nieuwe 'm open.
Achtergesteld volk daar
OH MY GOD OH MY GOD.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
WHAT THE FUCK CALAND OOK GEBANNED DOOR DAT GTST TOPIC
Vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning, dag 1 van de vakantie is begonnen
Eigen bedrijf of werkloos?quote:
Je zou echt een kankereindbaas zijn als je een camera neerzet, nummerborden laat scannen automatisch en ze dan online pleurt op "hoerenlopers.nl" ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Autotjes rijden op en af. Even het zwart geld opmaken.
HET FEIJENOORDRAS BREIDT ZICH UITquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen van beide.
In november verwacht ik een kleine Onlogisch, dus dan nemen we vrij
You could stop caring. Je kruipt wel vaak in Caland's reet. Who cares, hij komt vanzelf weer terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
Fucking hell Ajacied, je bent een gezonde jongen van fucking 14 jaar oud. Ga godverdomme buitenspelen idioot in plaats van vragen hoe lang Caland gebanned is.
100% waarheidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HET FEIJENOORDRAS BREIDT ZICH UIT
Deze baby is mede mogelijk gemaakt door Onlogisch, zijn vrouw en het Feijenoordtopic.
Valt wel mee man. Ik kan gewoon stoppen met posten want alles wat Caland zegt ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
You could stop caring. Je kruipt wel vaak in Caland's reet. Who cares, hij komt vanzelf weer terug.
Goed idee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou echt een kankereindbaas zijn als je een camera neerzet, nummerborden laat scannen automatisch en ze dan online pleurt op "hoerenlopers.nl" ofzo.
Nog beter, doe je de mogelijkheid om het nummerbord van je man op te vragen voor 1 euro per keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees solidair, en post niet meer. Gedraag je als een gebandequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valt wel mee man. Ik kan gewoon stoppen met posten want alles wat Caland zegt ben ik het mee eens. Is erg irritant als iemand steeds dezelfde mening heeft als ik, mijn nut hier houdt dan op behalve "Waarheid" en "deze man
" te zeggen.
Dan heb je idd geen vakantie. Manneke of een meiske?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen van beide.
In november verwacht ik een kleine Onlogisch, dus dan nemen we vrij
Nein mann. Ich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bischen posten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees solidair, en post niet meer. Gedraag je als een gebande
Mannelijk spermazaad dus een vent natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je idd geen vakantie. Manneke of een meiske?
Jongetje natuurlijk, sterk zaad héquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je idd geen vakantie. Manneke of een meiske?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jongetje natuurlijk, sterk zaad hé
Zijn SCF muts ligt al klaar
Ik heb met mijn mannelijk spermazaad ook nog een meisje kunnen maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mannelijk spermazaad dus een vent natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jongetje natuurlijk, sterk zaad hé
Zijn SCF muts ligt al klaar
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak hem eerder lid van de kameraadjes dan dat ik hem aangeef bij de burgelijke stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |