Ik heb bij die meid op school gezetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat meisje eens met rust steven.
Dat heb ik ook moeten doen, heb een programma die geen Apple ondersteunt. Dus af en toe moet ik naar XP (quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezet
geen bluetooth muis en keyboard hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werken![]()
en ten tweede gaan die draadjes van muis en toetsenbord snel kapot als je er niet normaal mee omgaat
en laat dat nou het geval zijn als mijn zusje achter dat ding zit
Ik zou haar wel geven hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
Te triest voor woorden dit weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo
Die magic mouse is echt een rampquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen bluetooth muis en keyboard hebben
Ze is toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
stinho,caland,hmf en muto een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee? Laten we het eens vragen in de SC?
+ Rens tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho,caland,hmf en muto een week
Kapi 2 weken
Kapi inmiddels ook 1 weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken
Ik doe alles met de trackpadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken
Oke netjesquote:
ik had die vorige versie nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
Misschien verdiende hij het ook wel dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
boefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.quote:
Oh dat deed ik met oud en nieuw, poste ik een hand die helemaal kapot was enzo, vingers miste. Kreeg 1 week ban.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |