Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
Misschien verdiende hij het ook wel dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
boefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.quote:
Oh dat deed ik met oud en nieuw, poste ik een hand die helemaal kapot was enzo, vingers miste. Kreeg 1 week ban.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had een keer random foto's gepost van een gast en een chick en zei dat het mono en zijn vriendin was en kreeg 2 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Jij bent dan ook gevaarlijk volwassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SC
Op zo'n bootje, midden op de oceaan is het niet zo heel moeilijk om je concurrenten kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Ik 1 keer voor een paar uurtjes door een misverstandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
same here matequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is de straf op het posten van een cactus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
Deepack ofzo heet iequote:
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |