Hij heeft sowieso al een hekel aan VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
misschien dat hij daarom zo snel boos werd over de VBL gasten, hij mocht vroeger ook al nooit mee doen
Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?quote:
Laat dat meisje eens met rust steven.quote:Zeilmeisje Laura jaar lang lastiggevallen door pedofiel
Is crewbash, mogen we allemaal 2 weken niet postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
'Static kan niet voetballen'
Had je als TT moeten doen.
Heb je ook een laptop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou geen andere meer willen iig1 draad en ik ben klaar.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat meisje eens met rust steven.
Tja, het was een zware slag vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ban van die gasten sloeg echt nergens op
Kapi een ban van 2 weken omdat ie autist zegt
Hmf omdat ie opkomt voor stinho
Ik vind dat een raar spreekwoordquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga het maar eens uitzoeken. Slaat i.i.g. als een tang op een varken.
behalve HMF, die neemt hem van achteren als zijn teefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?
geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zatquote:
Gaat niet samen hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zat
Hij bood haar gewoon aan om samen de rode zee te trotseren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoederg simpel om daar een ban voor te geven. Misschien had Kapi nog wle gelijk, dan noemt hij het beestje bij zijn naam.
ik heb er dus wel zo een, staat 3 uur per week aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo
tja, ik ben ook altijd flink aan het kankeren op mijn windowslaptopjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb ik ook moeten doen, heb een programma die geen Apple ondersteunt. Dus af en toe moet ik naar XP (quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezet
geen bluetooth muis en keyboard hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werken![]()
en ten tweede gaan die draadjes van muis en toetsenbord snel kapot als je er niet normaal mee omgaat
en laat dat nou het geval zijn als mijn zusje achter dat ding zit
Ik zou haar wel geven hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
Te triest voor woorden dit weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo
Die magic mouse is echt een rampquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen bluetooth muis en keyboard hebben
Ze is toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was
stinho,caland,hmf en muto een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee? Laten we het eens vragen in de SC?
+ Rens tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho,caland,hmf en muto een week
Kapi 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |