Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik weer ga neem ik je mee
Maargoed zie je zo op het stationsplein he
020.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
de mooiste, beste en meest succesvolle ploeg in de Nederlandse historie uiteraard
FC Haarlem ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
de mooiste, beste en meest succesvolle ploeg in de Nederlandse historie uiteraard
ik raad het mensen wel eens aan tegenwoordig, van die vijftigers uitleggen hoe je moet downloaden is niet meer te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Betaalde ja maar dan kun je toch beter een gratis media player gebruiken
Hij is degene met het rose herderinnejurkje aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijen dat wil ik zo houden.
ik vond hem wel goedquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is degene met het rose herderinnejurkje aan
je hebt zijn facebook toch wel eens gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijen dat wil ik zo houden.
Ik moest mijn opa laatst uitleggen hoe hij Cd's moest rippenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik raad het mensen wel eens aan tegenwoordig, van die vijftigers uitleggen hoe je moet downloaden is niet meer te doen.
Godverdomme... Ik haat overheidsites met een zware kater.quote:U heeft 3 keer onjuiste gegevens ingevoerd. Uw DigiD is uit veiligheidsoverwegingen tot 14:48 geblokkeerd. U kunt het over 15 minuten opnieuw proberen.
Nee?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt zijn facebook toch wel eens gezien
en dat is juist belachelijk makkelijk nu. Windows media player kan dat echt heel simpel en staat al standaard er op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik moest mijn opa laatst uitleggen hoe hij Cd's moest rippen
Die grappenmaker heeft een imacquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat is juist belachelijk makkelijk nu. Windows media player kan dat echt heel simpel en staat al standaard er op.
oh ja, even makkelijk. maar goed, 3 keer uitleggen valt bij mij onder de noemer: dat ging snelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die grappenmaker heeft een imac![]()
maarja het is nog steeds makkelijk voor ons
maar hem moet het 3 keer uitgelegd worden
op een mac is een cd rippen nog makkelijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze waren opeens GTST fanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op een mac is een cd rippen nog makkelijkermaarjah genoeg geektalk hier , straks gaat happel zich nog thuis voelen.
hebben ban toch? of niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Ajacied422 weer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Wat is imac?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terugquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, jezus
Heb ze gisteren nog gewaarschuwd.
okquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terug
een goddelijke computerquote:
ik weet niet wat er verwijderd is, van Caland zie je bijv niks meer terug, maar het lijkt er op dat er 1 overdreven ban was en de rest is gebanned omdat ze er over gingen zeikenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terug
Ga het maar eens uitzoeken. Slaat i.i.g. als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Homo's kunnen niet sporten, Frank zegt hetquote:
ik zou geen andere meer willen iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |