Hij deed volgens mij toen mee met de flipper rel in dat FB topic van HMF.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef Happel het volgende: [..] Sowieso. Die is nog erger dan de dolfijnfapper.
Belgaqueen vond ik wat tegenvallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Restaurants:
www.belgaqueen.be
www.midi-station.be
al pappagallo
www.seagrill.eu
Activiteiten:
Botanique
Tour&Taxis
Bozar
Foire du Midi
ggmm en zijn nederlandsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef onlogisch het volgende:
En is het trouwens niet "De OP vind je hier"?
kloptquote:
De whiskeylounge is erg goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belgaqueen vond ik wat tegenvallen eerlijk gezegd
Tja en Castagnois ofzoquote:
Daar komt het op neer jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus als je hier post mag je nergens anders meer posten dat is het devies?
Ik ook, het is een erg pretentieuze kaart inderdaad. Maar wel een leuke sfeer en, zoals ik al zei, de lounge in de voormalige kluis is erg goed.quote:
Behalve jij Mikey, jij mag blijkbaar overal postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn veranderdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Zijn de kleuren veranderd in MyAt of ligt dat aan mij?
wij mogen wel posten in gtst, omdat wij daar al voor vbl sc posttequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee klopt, ik begon ook al angstaanvallen te krijgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Nee is idd veranderd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Ziet er leuk uit ja, misschien verwachte ik daardoor teveel, ik vind Rugbyman 2 beter qua etenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook, het is een erg pretentieuze kaart inderdaad. Maar wel een leuke sfeer en, zoals ik al zei, de lounge in de voormalige kluis is erg goed.
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve jij Mikey, jij mag blijkbaar overal posten
Is ook goed jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja, misschien verwachte ik daardoor teveel, ik vind Rugbyman 2 beter qua eten
Dus datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.
Ja terwijl ik het ook afvroeg net als hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.
Ja 4 manquote:
Slaat gewoon nergens op die bans.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het ook afvroeg net als hem
Had ie sowieso al niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op die bans.
Maargoed jehebt voorlopoig geen concurrentie meer van Stijn en kapo voor plek als slowchat president.
Ik ben het weekend alleen niet aanwezig dus geo kan zijn kans pakkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op die bans.
Maargoed jehebt voorlopoig geen concurrentie meer van Stijn en kapo voor plek als slowchat president.
caland, stinho,lapi en hmfquote:
Raar dat hij niet samen met Rens is geband.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben het weekend alleen niet aanwezig dus geo kan zijn kans pakken
Ja ze zijn raar aan het doen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Raar dat hij niet samen met Rens is geband.
Omdat je er nooit bent aapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
Waarom gebeuren die dingen altijd als ik er niet ben?
Aan welk strand lig je nu?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:53 schreef Saind het volgende:
Er zat een bij in m'n slipper. Fucking pijnlijk
Typischquote:
Wel man, in de middag altijd eigenlijk.quote:
Ik mis ook altijd alles hoor, nu was ik een keer wakker en toen gebeurde er niks. Tenminste dat dacht ik, tot de bans vanmorgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel man, in de middag altijd eigenlijk.En dan s'nachts half slapend diep in de nacht nog even meestal. Maar het mocht niet baten.
Het gebeurde edit: s'nachts bij stinho.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel man, in de middag altijd eigenlijk.En dan s'nachts half slapend diep in de nacht nog even meestal. Maar het mocht niet baten.
omdat deze ook te belachelijk zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis ook altijd alles hoor, nu was ik een keer wakker en toen gebeurde er niks. Tenminste dat dacht ik, tot de bans vanmorgen
Klopt, zijn wij gewoon abnormaal in deze SC of spoort de rest van Fok! gewoon niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat deze ook te belachelijk zijn
tweedequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, zijn wij gewoon abnormaal in deze SC of spoort de rest van Fok! gewoon niet?
Helemaal niks mis meequote:
Met de meeste mensen hier is in ieder geval niks aan de hand, dan blijft er nog maar 1 conclusie over.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, zijn wij gewoon abnormaal in deze SC of spoort de rest van Fok! gewoon niet?
Wel met die kutbij! Naja m'n maat is klaar met z'n kakkerlakken gedoe, loting enzo, we gaan naar de bazaar, döner halen.quote:
Had Stokstaartje toch gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de meeste mensen hier is in ieder geval niks aan de hand, dan blijft er nog maar 1 conclusie over.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel met die kutbij! Naja m'n maat is klaar met z'n kakkerlakken gedoe, loting enzo, we gaan naar de bazaar, döner halen.
Ik ga even lunchen, tot over een paar uurtjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ook even de stad in hier. Tot vanmiddag boelers
Het is meten met 2 matenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij voeren best wel een keiharde oorlog
Dat is wel kort door de bocht. Desalniettemin zijn die bans dat ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is meten met 2 maten
Blijkbaar mogen wij niet buiten de sc posten
Het is kort door de bocht inderdaad, maar net zoals je zegt, die bans ook jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Desalniettemin zijn die bans dat ook
We lijken net joden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is meten met 2 maten
Blijkbaar mogen wij niet buiten de sc posten
quote:
Ja of allemaal alleen vbl post rechten gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef Typisch het volgende:
Misschien moeten we ipv een ster een tagje krijgen ''VBL SC'' en in elke OP ''Voor VBL SC verboden''.
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft hij nou een tatoeage van Yolanthe op zijn lichaam?
Speciale vbl fora's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of allemaal alleen vbl post rechten gewoon
What do you mean.. us people?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speciale vbl fora's.Dan kunnen wij het ook over politiek e.d. hebben met ons soort.
Ja is altijd grappig als zo'n relatie eindigt, kan hij er moeder onder tatoeërenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft hij nou een tatoeage van Yolanthe op zijn lichaam?
Heb je de bordjes nog niet gezien?quote:
hmf gaat op vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de bordjes nog niet gezien?
''Voor VBL SC'ers verboden!'' dus zou wel gewoon zo netjes zijn als we een eigen zwembad, forum en andere dingen kregen. Nog wat van kapi, el stinho en de rest gehoord? Of zijn ze ook op werkweek?
Bordjes? Waar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de bordjes nog niet gezien?
''Voor VBL SC'ers verboden!'' dus zou wel gewoon zo netjes zijn als we een eigen zwembad, forum en andere dingen kregen. Nog wat van kapi, el stinho en de rest gehoord? Of zijn ze ook op werkweek?
die vind ik wel fijn moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef inZanity het volgende:
Wat een veranderingen allemaal op Fok. Kreeg zojuist zelfs een quote alert.
Hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef inZanity het volgende:
Wat een veranderingen allemaal op Fok. Kreeg zojuist zelfs een quote alert.
niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben jullie raddraaiers nou weer uitgespookt.
Dan is het goed. Ik maakte mij al heel de nacht ongerust over mijn online vrienden en vriendinnetjes.quote:
je mist er alleen 4quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik maakte mij al heel de nacht ongerust over mijn online vrienden en vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekkigheid. Wel weer minder concurrentie voor jou over 5 dagen.
ging hard jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie hebben wel flink zitten doorspammen zeg. Ik haalde het hier even in mijn hoofd terug te lezen maar laat maar
doeiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Danny wil alle autisten weghebben en loopt steeds nieuwe functies toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angerfistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
Bij mij ziet alles er zo uit
geen last van dus
alleen bij MoH heb ik altijd het beeld voor me van 16 jarige bleke magere pubertjes die met zo'n truitje rondlopen van MoH en een petje van Rotterdam Terror Corps.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Goede muziek keuze wel. Niets mis met stamp muziek.
Ik vind Angerfist al lang niet meer wat ze waren, maar live zijn ze altijd wel tof. Flink beuken en altijd de muziek iets omhoog gepitched. Dat mag ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Tyron het volgende:
Nee oke, maar Masters of Hardcore
Angerfist maakt laatste tijd ook schijtplaten, al is Retaliate (niet de album maar de plaat zelf) wel oke.
ik zal op die rotte tering kop van je stampen bolle flikkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Goede muziek keuze wel. Niets mis met stamp muziek.
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen bij MoH heb ik altijd het beeld voor me van 16 jarige bleke magere pubertjes die met zo'n truitje rondlopen van MoH en een petje van Rotterdam Terror Corps.
deze manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger was
Alleen ipv petje had ik er al een tattoo van laten zetten
Zou ik niet doen toekomstige huisgenoot.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zal op die rotte tering kop van je stampen bolle flikker
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger was
Alleen ipv petje had ik er al een tattoo van laten zetten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou ik niet doen toekomstige huisgenoot.
ik ajaxquote:
Dat is nou eens leuk voor je Tyron, ik vind het leuk dat jij blij bentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
mijn haar zit kankergoed vandaagdit nieuwe kapsel
Ik heb ook normale shirts hoor maar ik bedoel van merchandise heb ik alleen maar shirts van bands en niet van hardcore artiestenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nou eens leuk voor je Tyron, ik vind het leuk dat jij blij bent
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nou eens leuk voor je Tyron, ik vind het leuk dat jij blij bent
Ik ben 12, wat is hardcore?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook normale shirts hoor maar ik bedoel van merchandise heb ik alleen maar shirts van bands en niet van hardcore artiesten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het was wel erg voorspelbaar om te zeggen dat hij dan nog steeds een rotkop heeft
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het was wel erg voorspelbaar om te zeggen dat hij dan nog steeds een rotkop heeft
Werkt hier gewoon goed en is makkelijker synchroniseren met mn telefoon als ik daar al mijn muziek heb staanquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, het is gewoon iTunes pure kanker
Es tut mir leid.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
niet mijn quotes aanpassen, dadelijk krijg ik weer zeik met Morpheus
Het werkt goed en het is gratisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook geen moeite met iTunes, zal wel iets met de Apple haat te maken hebben
Betalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het werkt goed en het is gratis
beter dan 2 tientjes betalen voor bijvoorbeeld winamp of zo
Betalen voor winamp?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig is Caland geband, een Feyenoorder die vrijwillig Duits praat. Je moet wel heel erg geschrokken zijnquote:
Er zijn mensen die het doen want winamp is nog steeds niet faillietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Betalen voor winamp?
Sowieso betalen voor software?
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is die PI standaard bij je of zit je nou de hele tijd te trollen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen want winamp is nog steeds niet failliet![]()
ik heb de gekraakte versie
Eigenlijk ben ik met de komst van youtube mijn muziek collectie redelijk aan het verwaarlozen. Als ik iets wil horen typ ik het wel @ youtubequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.
Is standaardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is die PI standaard bij je of zit je nou de hele tijd te trollen.
Werkt goed ja, al loopt mijn PC sneller vast als ik winamp gebruik, en ben te lui om hem opnieuw te installerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.
Moeten ze eerst winnen van die bulgarenquote:
wat doe je voor werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Werk mailt niet terug.
Dan neem ik maandag maar gewoon vrij.
helaas wordt daar veel van verwijderd en meer dan de meest bekende nummers van je favoriete band heb je daar niet. Daarnaast is de kwaliteit niet altijd even goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik met de komst van youtube mijn muziek collectie redelijk aan het verwaarlozen. Als ik iets wil horen typ ik het wel @ youtube
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt goed ja, al loopt mijn PC sneller vast als ik winamp gebruik, en ben te lui om hem opnieuw te installeren
Visualisationquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.
Songbird, dat vond ik pas een ramp. Elke zoekopdracht duurde gewoon een minuut, hij vond het nogal lastig zoeken tussen 50.000+ nummers.
Hier loopt Winamp sneller vast dan Itunesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.
Songbird, dat vond ik pas een ramp. Elke zoekopdracht duurde gewoon een minuut, hij vond het nogal lastig zoeken tussen 50.000+ nummers.
Was dat dit jaar al, damn dan moeten wij de CL maar winnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fred Rutten bij zo'n interview "Ja, de doelstelling is hier wel wat anders ja (dan bij PSV)"![]()
Niet weten dat Vitesse dit jaar kampioen wil en gaat worden..
vitesse gaat dan ook niet voor de 3de plaatsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fred Rutten bij zo'n interview "Ja, de doelstelling is hier wel wat anders ja (dan bij PSV)"
Eerst even winnen van Dynamoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat dit jaar al, damn dan moeten wij de CL maar winnen
True, al blow ik niet maar dan lijkt het me wel leuk ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Visualisations kijken op een beamer met een joint erbij, niks mis mee
Hoe zoek je een nummer in WMP? Zoals je met Winamp met "J" doet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Windows media player vind ik persoonlijk het best.
met j zoek je alleen in je huidige playlist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zoek je een nummer in WMP? Zoals je met Winamp met "J" doet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo kom ik je zo nog in het centrum tegen?
Sowieso nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo kom ik je zo nog in het centrum tegen?
van Oss, jwzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso nee.
Zou ook niet weten welk centrum
Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik gebruik virtual dj als mijn media player_!
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoHquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?Ik vind dat wel tof dat jij zo uniek bent, mainstream is zooo gewoontjes he
was ook grapjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoH
VI heeft het overquote:
maar dat valt toch ook wel weer mee als je ziet wie ook hadden kunnen loten. Tegen Ajax stelde ze iig niet heel veel voor 2 jaar geleden. Het is dat Jol en Ajax het zichzelf toentertijd graag lastig en spannend maakte.quote:Kiev loodzware opgave voor Feyenoord in CL-voorronde
Naast Ossquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghem heb ik echt nog nooit van gehoord waar ligt dat?
Jouw hometown natuurlijk. Over 4 uurtjes Dark Knightquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso nee.
Zou ook niet weten welk centrum
haha, goede grapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ligt toch in Belgiëquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Oss aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom vandaag max 20min buiten de deur wss, dus nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw hometown natuurlijk. Over 4 uurtjes Dark Knight
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed jongen, komt goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.
Over 2 weken wordt het sowieso eens een training mee pikken van PSV
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.
Over 2 weken wordt het sowieso eens een training mee pikken van PSV
Knallende film heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja weet ik veel je wilt nooit meetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom vandaag max 20min buiten de deur wss, dus nee.
Hoezo heb je mij niet mee gevraagd?Ben ik eindelijk van je af?
In IMAXquote:
Goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wil toch eens de legende in levende lijven zien
moet daar ook nog naar toe ja, alleen vanavond eerst De Rouille et d'Os in het filmhuis. Morgen maar compenseren met die vleermuisquote:
Hardstylequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hardcore/Hardstyle kwaliteit op youtubesowieso al de slechte remixen.
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardstyle
Hardcore heb ik echt teveel gehoord
betaalde spotify heeft toch offline dienst?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal ruk![]()
als je internet er een keer uitlicht hoppa geen muziek
Betaalde ja maar dan kun je toch beter een gratis media player gebruikenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
betaalde spotify heeft toch offline dienst?
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
betaalde spotify heeft toch offline dienst?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal ruk![]()
als je internet er een keer uitlicht hoppa geen muziek
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik weer ga neem ik je mee
Maargoed zie je zo op het stationsplein he
020.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
de mooiste, beste en meest succesvolle ploeg in de Nederlandse historie uiteraard
FC Haarlem ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
de mooiste, beste en meest succesvolle ploeg in de Nederlandse historie uiteraard
ik raad het mensen wel eens aan tegenwoordig, van die vijftigers uitleggen hoe je moet downloaden is niet meer te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Betaalde ja maar dan kun je toch beter een gratis media player gebruiken
Hij is degene met het rose herderinnejurkje aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijen dat wil ik zo houden.
ik vond hem wel goedquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is degene met het rose herderinnejurkje aan
je hebt zijn facebook toch wel eens gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet dus stel ik zou de stad in gaan loop ik je straal voorbijen dat wil ik zo houden.
Ik moest mijn opa laatst uitleggen hoe hij Cd's moest rippenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik raad het mensen wel eens aan tegenwoordig, van die vijftigers uitleggen hoe je moet downloaden is niet meer te doen.
Godverdomme... Ik haat overheidsites met een zware kater.quote:U heeft 3 keer onjuiste gegevens ingevoerd. Uw DigiD is uit veiligheidsoverwegingen tot 14:48 geblokkeerd. U kunt het over 15 minuten opnieuw proberen.
Nee?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt zijn facebook toch wel eens gezien
en dat is juist belachelijk makkelijk nu. Windows media player kan dat echt heel simpel en staat al standaard er op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik moest mijn opa laatst uitleggen hoe hij Cd's moest rippen
Die grappenmaker heeft een imacquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat is juist belachelijk makkelijk nu. Windows media player kan dat echt heel simpel en staat al standaard er op.
oh ja, even makkelijk. maar goed, 3 keer uitleggen valt bij mij onder de noemer: dat ging snelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die grappenmaker heeft een imac![]()
maarja het is nog steeds makkelijk voor ons
maar hem moet het 3 keer uitgelegd worden
op een mac is een cd rippen nog makkelijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze waren opeens GTST fanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op een mac is een cd rippen nog makkelijkermaarjah genoeg geektalk hier , straks gaat happel zich nog thuis voelen.
hebben ban toch? of niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Ajacied422 weer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Wat is imac?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terugquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, jezus
Heb ze gisteren nog gewaarschuwd.
okquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terug
een goddelijke computerquote:
ik weet niet wat er verwijderd is, van Caland zie je bijv niks meer terug, maar het lijkt er op dat er 1 overdreven ban was en de rest is gebanned omdat ze er over gingen zeikenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was serieus om niks dit keer, lees maar terug
Ga het maar eens uitzoeken. Slaat i.i.g. als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
Homo's kunnen niet sporten, Frank zegt hetquote:
ik zou geen andere meer willen iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |