niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben jullie raddraaiers nou weer uitgespookt.
Dan is het goed. Ik maakte mij al heel de nacht ongerust over mijn online vrienden en vriendinnetjes.quote:
je mist er alleen 4quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik maakte mij al heel de nacht ongerust over mijn online vrienden en vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekkigheid. Wel weer minder concurrentie voor jou over 5 dagen.
ging hard jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie hebben wel flink zitten doorspammen zeg. Ik haalde het hier even in mijn hoofd terug te lezen maar laat maar
doeiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Danny wil alle autisten weghebben en loopt steeds nieuwe functies toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angerfistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
Bij mij ziet alles er zo uit
geen last van dus
alleen bij MoH heb ik altijd het beeld voor me van 16 jarige bleke magere pubertjes die met zo'n truitje rondlopen van MoH en een petje van Rotterdam Terror Corps.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Goede muziek keuze wel. Niets mis met stamp muziek.
Ik vind Angerfist al lang niet meer wat ze waren, maar live zijn ze altijd wel tof. Flink beuken en altijd de muziek iets omhoog gepitched. Dat mag ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Tyron het volgende:
Nee oke, maar Masters of Hardcore
Angerfist maakt laatste tijd ook schijtplaten, al is Retaliate (niet de album maar de plaat zelf) wel oke.
ik zal op die rotte tering kop van je stampen bolle flikkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Goede muziek keuze wel. Niets mis met stamp muziek.
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen bij MoH heb ik altijd het beeld voor me van 16 jarige bleke magere pubertjes die met zo'n truitje rondlopen van MoH en een petje van Rotterdam Terror Corps.
deze manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger was
Alleen ipv petje had ik er al een tattoo van laten zetten
Zou ik niet doen toekomstige huisgenoot.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zal op die rotte tering kop van je stampen bolle flikker
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, zo liep ik er ook bij toen ik jonger was
Alleen ipv petje had ik er al een tattoo van laten zetten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou ik niet doen toekomstige huisgenoot.
ik ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |