Het werkt goed en het is gratisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook geen moeite met iTunes, zal wel iets met de Apple haat te maken hebben
Betalenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het werkt goed en het is gratis
beter dan 2 tientjes betalen voor bijvoorbeeld winamp of zo
Betalen voor winamp?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig is Caland geband, een Feyenoorder die vrijwillig Duits praat. Je moet wel heel erg geschrokken zijnquote:
Er zijn mensen die het doen want winamp is nog steeds niet faillietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Betalen voor winamp?
Sowieso betalen voor software?
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is die PI standaard bij je of zit je nou de hele tijd te trollen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen want winamp is nog steeds niet failliet![]()
ik heb de gekraakte versie
Eigenlijk ben ik met de komst van youtube mijn muziek collectie redelijk aan het verwaarlozen. Als ik iets wil horen typ ik het wel @ youtubequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.
Is standaardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is die PI standaard bij je of zit je nou de hele tijd te trollen.
Werkt goed ja, al loopt mijn PC sneller vast als ik winamp gebruik, en ben te lui om hem opnieuw te installerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
he, waarom zou WinAmp betaald zijn? Goed programma wel dat WinAmp, het enige programma dat mijn muziekcollectie goed kan organiseren.
Moeten ze eerst winnen van die bulgarenquote:
wat doe je voor werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Werk mailt niet terug.
Dan neem ik maandag maar gewoon vrij.
helaas wordt daar veel van verwijderd en meer dan de meest bekende nummers van je favoriete band heb je daar niet. Daarnaast is de kwaliteit niet altijd even goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik met de komst van youtube mijn muziek collectie redelijk aan het verwaarlozen. Als ik iets wil horen typ ik het wel @ youtube
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt goed ja, al loopt mijn PC sneller vast als ik winamp gebruik, en ben te lui om hem opnieuw te installeren
Visualisationquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.
Songbird, dat vond ik pas een ramp. Elke zoekopdracht duurde gewoon een minuut, hij vond het nogal lastig zoeken tussen 50.000+ nummers.
Hier loopt Winamp sneller vast dan Itunesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Visualisations lopen bij mij niet lekker, de rest gaat wel goed.
Songbird, dat vond ik pas een ramp. Elke zoekopdracht duurde gewoon een minuut, hij vond het nogal lastig zoeken tussen 50.000+ nummers.
Was dat dit jaar al, damn dan moeten wij de CL maar winnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fred Rutten bij zo'n interview "Ja, de doelstelling is hier wel wat anders ja (dan bij PSV)"![]()
Niet weten dat Vitesse dit jaar kampioen wil en gaat worden..
vitesse gaat dan ook niet voor de 3de plaatsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Fred Rutten bij zo'n interview "Ja, de doelstelling is hier wel wat anders ja (dan bij PSV)"
Eerst even winnen van Dynamoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat dit jaar al, damn dan moeten wij de CL maar winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |