True, al blow ik niet maar dan lijkt het me wel leuk ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Visualisations kijken op een beamer met een joint erbij, niks mis mee
Hoe zoek je een nummer in WMP? Zoals je met Winamp met "J" doet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Windows media player vind ik persoonlijk het best.
met j zoek je alleen in je huidige playlist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zoek je een nummer in WMP? Zoals je met Winamp met "J" doet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo kom ik je zo nog in het centrum tegen?
Sowieso nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo kom ik je zo nog in het centrum tegen?
van Oss, jwzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso nee.
Zou ook niet weten welk centrum
Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik gebruik virtual dj als mijn media player_!
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoHquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?Ik vind dat wel tof dat jij zo uniek bent, mainstream is zooo gewoontjes he
was ook grapjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoH
VI heeft het overquote:
maar dat valt toch ook wel weer mee als je ziet wie ook hadden kunnen loten. Tegen Ajax stelde ze iig niet heel veel voor 2 jaar geleden. Het is dat Jol en Ajax het zichzelf toentertijd graag lastig en spannend maakte.quote:Kiev loodzware opgave voor Feyenoord in CL-voorronde
Naast Ossquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghem heb ik echt nog nooit van gehoord waar ligt dat?
Jouw hometown natuurlijk. Over 4 uurtjes Dark Knightquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso nee.
Zou ook niet weten welk centrum
haha, goede grapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ligt toch in Belgiëquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghem heb ik echt nog nooit van gehoord waar ligt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |