Nee is idd veranderd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Zijn de kleuren veranderd in MyAt of ligt dat aan mij?
Ziet er leuk uit ja, misschien verwachte ik daardoor teveel, ik vind Rugbyman 2 beter qua etenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook, het is een erg pretentieuze kaart inderdaad. Maar wel een leuke sfeer en, zoals ik al zei, de lounge in de voormalige kluis is erg goed.
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve jij Mikey, jij mag blijkbaar overal posten
Is ook goed jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja, misschien verwachte ik daardoor teveel, ik vind Rugbyman 2 beter qua eten
Dus datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.
Ja terwijl ik het ook afvroeg net als hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skills Steven ontspringt de dans ook trouwens die vroeg hetzelfde als Caland.
Ja 4 manquote:
Slaat gewoon nergens op die bans.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het ook afvroeg net als hem
Had ie sowieso al niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op die bans.
Maargoed jehebt voorlopoig geen concurrentie meer van Stijn en kapo voor plek als slowchat president.
Ik ben het weekend alleen niet aanwezig dus geo kan zijn kans pakkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op die bans.
Maargoed jehebt voorlopoig geen concurrentie meer van Stijn en kapo voor plek als slowchat president.
caland, stinho,lapi en hmfquote:
Raar dat hij niet samen met Rens is geband.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben het weekend alleen niet aanwezig dus geo kan zijn kans pakken
Ja ze zijn raar aan het doen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Raar dat hij niet samen met Rens is geband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |