Hij deed volgens mij toen mee met de flipper rel in dat FB topic van HMF.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef Happel het volgende: [..] Sowieso. Die is nog erger dan de dolfijnfapper.
Belgaqueen vond ik wat tegenvallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Restaurants:
www.belgaqueen.be
www.midi-station.be
al pappagallo
www.seagrill.eu
Activiteiten:
Botanique
Tour&Taxis
Bozar
Foire du Midi
ggmm en zijn nederlandsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef onlogisch het volgende:
En is het trouwens niet "De OP vind je hier"?
kloptquote:
De whiskeylounge is erg goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belgaqueen vond ik wat tegenvallen eerlijk gezegd
Tja en Castagnois ofzoquote:
Daar komt het op neer jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus als je hier post mag je nergens anders meer posten dat is het devies?
Ik ook, het is een erg pretentieuze kaart inderdaad. Maar wel een leuke sfeer en, zoals ik al zei, de lounge in de voormalige kluis is erg goed.quote:
Behalve jij Mikey, jij mag blijkbaar overal postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn veranderdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Zijn de kleuren veranderd in MyAt of ligt dat aan mij?
wij mogen wel posten in gtst, omdat wij daar al voor vbl sc posttequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee klopt, ik begon ook al angstaanvallen te krijgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
Zijn de kleuren veranderd in MyAt of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |