Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik gebruik virtual dj als mijn media player_!
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoHquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh leuk, vertel, is dat een fijn programma?Ik vind dat wel tof dat jij zo uniek bent, mainstream is zooo gewoontjes he
was ook grapjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
nee iTunes, die hele discussie begon met jou screen van iTunes en MoH
VI heeft het overquote:
maar dat valt toch ook wel weer mee als je ziet wie ook hadden kunnen loten. Tegen Ajax stelde ze iig niet heel veel voor 2 jaar geleden. Het is dat Jol en Ajax het zichzelf toentertijd graag lastig en spannend maakte.quote:Kiev loodzware opgave voor Feyenoord in CL-voorronde
Naast Ossquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghem heb ik echt nog nooit van gehoord waar ligt dat?
Jouw hometown natuurlijk. Over 4 uurtjes Dark Knightquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso nee.
Zou ook niet weten welk centrum
haha, goede grapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ligt toch in Belgiëquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Oss aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom vandaag max 20min buiten de deur wss, dus nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw hometown natuurlijk. Over 4 uurtjes Dark Knight
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed jongen, komt goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.
Over 2 weken wordt het sowieso eens een training mee pikken van PSV
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg Davy, wanneer gaan wij eens meeten.
Over 2 weken wordt het sowieso eens een training mee pikken van PSV
Knallende film heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja weet ik veel je wilt nooit meetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom vandaag max 20min buiten de deur wss, dus nee.
Hoezo heb je mij niet mee gevraagd?Ben ik eindelijk van je af?
In IMAXquote:
Goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wil toch eens de legende in levende lijven zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |