Ik had een keer random foto's gepost van een gast en een chick en zei dat het mono en zijn vriendin was en kreeg 2 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik
ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Jij bent dan ook gevaarlijk volwassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SC
Op zo'n bootje, midden op de oceaan is het niet zo heel moeilijk om je concurrenten kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.
Ik 1 keer voor een paar uurtjes door een misverstandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
same here matequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is de straf op het posten van een cactus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken
Deepack ofzo heet iequote:
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
don't askquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
in 6 weken bouw je trouwens een flinke snor op LR.
Niet danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister echt dat er in jouw usericon een cameralens stond
Ik dacht dat ook vet lang bij hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
is het toch ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel toen wist ik nog niet dat Yvonne zo'n aardige vrouw wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?
6maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)
mijn wereld, wat doe je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
jaar ofzo ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |