Privé jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is mijn post heen
Die was inhoudelijk
Ja okequote:
Dries.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeg naar bed gaan is niet mijn ding..
Iemand nog goede muziek?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog goede muziek?
Iemand nog goede muziek?
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.
Yo Johnny Bravoquote:
Iemand nog goede muziek?
quote:
Combooquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog goede muziek?
Ik ben serieus benieuwd naar jouw levensverhaal..quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.
Hoop echt die zanger nog eens te ontmoeten, wat een mooie stem!quote:
Ja maar die sletjes hier gaan er wel los op, dus ik heb geen moeite met dat nummer met het uitgaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
Echt ik verbaas me echt over dat nummer ''krokobil'' zo verdomd slecht.
wtfquote:
1 gozer is dood nu tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Die mongolen krijgen gewoon geld ervoor
Nee donders nog steeds niet. Is het wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Iemand nieuwe album van Nas al geluisterd?
Nou die Aziaat niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Die ene is al dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Ja, het refrein is lekker voor in clubs. Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar die sletjes hier gaan er wel los op, dus ik heb geen moeite met dat nummer met het uitgaan![]()
Maar Polska
Nee nog niet, maar iedereen vindt het helemaal 'oude' Nas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Iemand nieuwe album van Nas al geluisterd?
Kat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar kan ik nieuwe album van Nas luisteren
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.quote:
Ja? Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar iedereen vindt het helemaal 'oude' Nas.
Mwa, heb je post in feedback verkeerd geïnterpreteerd, maar topics konden bij nader inzien sowieso wel dicht, waren al soortgelijke onderwerpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.
Ik vind het erger voor de machinistquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal doen alsof het zo erg is, die lafaard springt voor een trein
Geen idee, ben wel benieuwd eigenlijk. Heeft de laatste jaren niet echt veel soeps gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee donders nog steeds niet. Is het wat?
Topquote:
Yvonne naar je topic laten komen telt niet als vrouwen laten komen hé.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.
Jermain wacht anders nog steeds op zijn geld hoor en ik kan godverdomme weer ik slapen. Ik geerf ook hier Monopoly de schuld vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Best bazen reactie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jermain wacht anders nog steeds op zijn geld hoor en ik kan godverdomme weer ik slapen. Ik geerf ook hier Monopoly de schuld van
Ja maar dat vonden een paar niet leuk toen ik dat zeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het erger voor de machinist
Dret en Krulle sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Steven aangezien jij toch veel van dat wereldje kent ook deze gozers?
Beter dan in de cha cha chaquote:
Ja maar het is toch zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar dat vonden een paar niet leuk toen ik dat zei
Dret weleens ontmoet maar verder nietquote:
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dret weleens ontmoet maar verder niet
Wel Scarface van GreenGang
Ik vind hem zo geniaal, dat ik soms hiphop stop moet hebben om weer naar andere artiesten te luisteren.quote:
tja het leven van de straat is blijkbaar niet makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch zo
Wat kan mij nou zo'n schijterige import jappie nou schelen?
Die is toch dood, die machinist moet nog door met zijn leven
Wel een skinny ass jappie hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.
Is het wat z'n album? Of nog niet geluisterd?quote:
Nou ja.......simpel. Ik moet me altijd dwingen om zijn topics niet te openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.
Sowieso komt mijn gappie weer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven had wel gelijk over dat Nino weer hard terug is.
Ja? Waar voetbalt ie nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso komt mijn gappie weer terug
Dat blm was gewoon niet goed voor hem
Priest voetbalt nu in Bulgarije en zit bij Nindo dus Nino kan meer voor zichzelf doen
Vind die Don G altijd zo'n baas. Naast Nino is hij wel mijn favo LSD lidquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso komt mijn gappie weer terug
Dat blm was gewoon niet goed voor hem
Priest voetbalt nu in Bulgarije en zit bij Nindo dus Nino kan meer voor zichzelf doen
Ik luister.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modjes komen weer aan met die kontkusserij hoor
In dat geval komt er een dag dat ik hem zijn tongasmiley ga afleren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
De meest opvallende transfer van dit seizoen is die van tong80 van HOOLS naar VBLSC.
pfk ludogrets ofzoquote:
Don doet heel veel met Makka al een tijdje, vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind die Don G altijd zo'n baas. Naast Nino is hij wel mijn favo LSD lid
Komen allemaal op zijn EP. rappend enze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
Bollebof komt pas hard met Depay en Eljero de boy Elia
Nog niet geluisterd. Veel mensen zijn wel positief, schijnt weer beetje de oude Nas te zijn. Laten we het hopen, Illmatic blijft 1 van de beste albums ooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het wat z'n album? Of nog niet geluisterd?
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappersquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pfk ludogrets ofzo
[..]
Don doet heel veel met Makka al een tijdje, vind ik niet zoveel aan
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd. Veel mensen zijn wel positief, schijnt weer beetje de oude Nas te zijn. Laten we het hopen, Illmatic blijft 1 van de beste albums ooit.
Ik lach me kapot. Al die verspilde energie.quote:
Studio van Greg ziet er ook niet uit. grote tv gebruikt hij als beeldscherm. Alleen gebruikt hij 50% ervanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komen allemaal op zijn EP. rappend enze.
Van der Wiel ook.
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.
Pics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studio van Greg ziet er ook niet uit. grote tv gebruikt hij als beeldscherm. Alleen gebruikt hij 50% ervan![]()
Hij zit/zat meer in de bajes dan erbuitenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappers
Ach, Stillmatic was ook aan te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.
Ik heb hem al binnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappers
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.
[..]
Pics?
Ik verwacht een uitgebreide review.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen
Maar ga morgen eens er goed voor zitten
Was allang al bijgelegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
Oja Steven... NINO had toch ruzie met die brillenneger? Had iemand genakt bij de popo ofzo. Was dit nummer nog voor gemaakt:
.
En verdomd bij die nieuwe 101 barz staat hij er weer blij achter
Ik luister vaak niet eens serieus naar lyricsquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''
Mitta kan er geen kanker van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was allang al bijgelegd
Ging om Soldier, en Mitta had hem ook genakt maar is ook al weer goed
Ik snap je puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''
Geef mij maar ook meer een Fresku en Winne. Die worden veel te weinig gewaardeerd. Keizer en Polska etc. vind ik totaal niks i.t.t mijn leeftijdgenoten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister vaak niet eens serieus naar lyrics
Komt goedquote:
Gangsterrap nooit leuk gevonden. Verhalende/observerende rap is idd het vetst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens of welquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gangsterrap nooit leuk gevonden. Verhalende/observerende rap is idd het vetst.
Ik weetquote:
Door rapgenius.com heb ik zo veel meer respect gekregen voor rappers als Lupe en Kendrick Lamar. Zo geniaal niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef mij maar ook meer een Fresku en Winne. Die worden veel te weinig gewaardeerd. Keizer en Polska etc. vind ik totaal niks i.t.t mijn leeftijdgenoten.
Ik kan het wel luisteren, maar dan is het meer op de achtergrond omdat lekkere beat en van goede punchlines kan ik ook wel houden hoor. Maar ik heb nog liever iets meer Drake dan 50 cent shit tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap je punt
Nederlandse Gangsterrap vind ik ook niks, Amerikaanse kan ik nog wel luisteren
Ik haat hem ook Hij heeft veel te veel verstand van voetbal. Als ik met hem discussier win ik het nooit. De betweter.quote:
Die beats zijn gewoon beats van dat groepje van Yellow Claw, zijn kennissen van een maat van mij. Is meer kermis shizzle. Ben er niet zo gek mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ik
Maar ik vind die nuveau riche ofzo clubje soms oke en soms niet
50ct is na zijn begin album sowieso niks meer aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan het wel luisteren, maar dan is het meer op de achtergrond omdat lekkere beat en van goede punchlines kan ik ook wel houden hoor. Maar ik heb nog liever iets meer Drake dan 50 cent shit tegenwoordig.
RickRoss sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef mrstylo het volgende:
Rick Ross vind ik ook wel leuk. Tijdens het sporten is het zo vet om daar naar te luisteren. Dan kan ik niet echt serieuzer raps luisteren.
Klopt ook niet altijd hé, maar klopt vaak zit er veel meer achter dan je na 1 of 2 keer luisteren hoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door rapgenius.com heb ik zo veel meer respect gekregen voor rappers als Lupe en Kendrick Lamar. Zo geniaal niet normaal.
Mwah van sommige en vooral live nummers vind ik het wel oke klinkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die beats zijn gewoon beats van dat groepje van Yellow Claw, zijn kennissen van een maat van mij. Is meer kermis shizzle. Ben er niet zo gek mee.
Ik vind die Digitzz wel geinig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ik
Maar ik vind die nuveau riche ofzo clubje soms oke en soms niet
Jay-Z vind ik ook zo'n baas. Maar vind Kanye West beter. Ben enige in mijn vriendengroep die 808 ook goed vond.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt ook niet altijd hé, maar klopt vaak zit er veel meer achter dan je na 1 of 2 keer luisteren hoort.
Op dit moment luister ik weer heel erg veel Jay-Z gewoon omdat eindbaas.
Ik ken hem verder ook nietquote:
Negativquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken hem verder ook niet
Ken alleen Nino, Priester, zijn broertje Lucky Luq, Nega en Scarface persoonlijk
Sowieso 2pac danquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie houden meer hiervan?
Geef mij dan maar:
Valt reuze mee. Dat zit in jullie hoofd. Je moet ironie eens leren onderscheiden van schelden baggeren of trollen. Heb trouwens meer bans gehad dan Patty Brard echtgenoten. En zoals je weet zijn die niet op 2 handen te tellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry man... was niet zo bedoeld. Snap niet waarom jij overal mee weg komt en andere users niet. Want geef toe je trollt veel
Dat zijn ook gewoon goede hitjes mét publiek, maar om in je eentje goed naar te luisteren slaat het natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah van sommige en vooral live nummers vind ik het wel oke klinken
Mwah, ik ben opgegroeid met Mitchell dus tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Negativ![]()
Qua persoonlijkheid lijkt mij dat de vetste.
Rick Ross verkankerd elke lied manquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef mrstylo het volgende:
Rick Ross vind ik ook wel leuk. Tijdens het sporten is het zo vet om daar naar te luisteren. Dan kan ik niet echt serieuzer raps luisteren.
Luister dan naar zijn eigen shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rick Ross verkankerd elke lied man![]()
Deze ook, hij was 100% perfect als die dikke er niet inkwam
808 is zo fucking lekker om op in slaap te vallen als je stoned bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jay-Z vind ik ook zo'n baas. Maar vind Kanye West beter. Ben enige in mijn vriendengroep die 808 ook goed vond.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rick Ross verkankerd elke lied man![]()
Deze ook, hij was 100% perfect als die dikke er niet inkwam
hoeveel notes heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Dat zit in jullie hoofd. Je moet ironie eens leren onderscheiden van schelden baggeren of trollen. Heb trouwens meer bans gehad dan Patty Brard echtgenoten. En zoals je weet zijn die niet op 2 handen te tellen.
Iemand nog goede muziek?
Die vind ik ook baas. Vond die hele album wel goed.quote:
Leeft die sowieso nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:31 schreef RensAjacied het volgende:
Jawat... heb ik hier wel vaker over gehad. Jammer dat hij zijn leven zo keihard verneukt heeft.
Beat vind ik tot nu toe wel baas. Zal morgen ff op rustigere moment beter luisteren.quote:
Was (al paar keer gezegd volgens mij, ik val in herhaling) goede vriend van mijn nicht. Was zo hard, alleen daarna helemaal kapot gegaan door drugs.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeft die sowieso nog
Was ooit echt hard gewoon
Die ken ik nog steeds uit mijn hoofd terwijl ik hem al tig jaren niet gehoord hebquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vind ik echt gewoon een leuk nummer
sch staat sowieso nog boven mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de enige user die jou een beetje kan bijbenen.
Ik heb deze vorig jaar laten horen aan een echte Mason, hij moest lachen en vond het wel aardig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vind ik ook baas. Vond die hele album wel goed.
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was (al paar keer gezegd volgens mij, ik val in herhaling) goede vriend van mijn nicht. Was zo hard, alleen daarna helemaal kapot gegaan door drugs.
Wat doet een Mason eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar laten horen aan een echte Mason, hij moest lachen en vond het wel aardig.
Dacht je nou echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ en de schijtlijst tegen Big2 en Dio![]()
Typhoon is echt een held inderdaad. Hoop dat hij nog met wat nieuwe shit komt man, luister zijn album soms nog wel eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat van
Zijn begin werk is echt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik 3 SC users qua foto gezien in de laatste dagen, nu ben ik benieuwd hoe GGMM eruit zit.
Ik denk wel dat hij overgewicht heeft.
Typfoon was er nog met bevrijdingsfestival in Zwolle. Hele zwolle rap scene ging beetje kapot door vechtpartijen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat van
Zijn begin werk is echt
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch! Nee man, te lang om zo effe snel uit te leggen in één post.quote:
Wie heb je gezien dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik 3 SC users qua foto gezien in de laatste dagen, nu ben ik benieuwd hoe GGMM eruit zit.
Ik denk wel dat hij overgewicht heeft.
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typhoon is echt een held inderdaad. Hoop dat hij nog met wat nieuwe shit komt man, luister zijn album soms nog wel eens.
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar jouw levensverhaal..
Of zijn jullie een Chinees gezien van 12 die elkaar afwisselen met trollen uhh posten?
Illuminatie enzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch!
Dio! Al zal het hier heus niet over de voormalig Black Sabbath zanger en eigen band gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ en de schijtlijst tegen Big2 en Dio![]()
Maar, uiteindelijk was het geen gevolg van het roken/drinken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Zie edit.quote:
En die andere jaren? Ik bedoel, waar ging het fout?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Oh op die manier. Ik ga wel een keer door lezen wat het is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch! Nee man, te lang om zo effe snel uit te leggen in één post.Waar het op neer komt is zichzelf als mens verbeteren, door kennis & ervaringen enzo te vergaren.
Als je wat wil weten kun je het wel in dm vragen, maar nu niet echt zin in.
Op internet staat veel kul, kan ik je alvast vertellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik ga wel een keer door lezen wat het is.
Zo vaak op The Box gehoord.quote:
http://www.musicmeter.nl/album/187487quote:
Huis van Stekelenburg is pas fap fapquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
Huis van Van der Wiel is best mooi.
[..]
Zo vaak op The Box gehoord.
The Box.
Ken je Ice-T ?quote:
2010quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/187487
Laatste wat ik kon vinden
Ik ben zelf best goed met filteren daarvan. Wou een keer wat zoeken over rockefeller en dan kom je weer naar illuminatie. Hetzelfde met Mason zag ik net.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op internet staat veel kul, kan ik je alvast vertellen.
Zijn dit kont implantaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Ice-T ?
[ afbeelding ]
Dit is zijn vriendin
Het heeft ook wel wat overeenkomsten, maar niet zoveel. Een beetje net als dat je naar PSV, Feyenoord of Ajax zoekt in google, dan kom je de andere clubs ook vanzelf tegen als je door klikt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben zelf best goed met filteren daarvan. Wou een keer wat zoeken over rockefeller en dan kom je weer naar illuminatie. Hetzelfde met Mason zag ik net.
Van haar niet. Ze traint echt elke dag 2 keer om zo iets te krijgen. Zijn allemaal spieren.quote:
Ik wil 24/7 bij je zijn.quote:
quote:
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat overeenkomsten, maar niet zoveel. Een beetje net als dat je naar PSV, Feyenoord of Ajax zoekt in google, dan kom je de andere clubs ook vanzelf tegen als je door klikt.
1 daarvan was/is gewoon mbo docent.quote:
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.
quote:
quote:
Het is niet bij te houden. Tong uit de mond heeft. Hijgend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het trouwens echt aandoenlijk hoe deze sc veel te snel gaat voor tong![]()
Hij reageert nu nog steeds op posts uit het vorige topic
Deze Waka versiequote:
Die waka versie is mega baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze Waka versie![]()
En die andere 2 zijn klassiekers!
Das wel vet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.
Enige liedje waar ik teksten nog van onthouden hebt is zinloos van Lange Frans en Baas B.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Doublepain het volgende:
Zolang geleden en ken bijna alle teksten nog![]()
Mag ook wel na 1000x luisteren toen
330quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze is beter dan die WK versie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die waka versie is mega baas.
Mega baas zeggen
Dit is het enige wat hard is van hem, die dissquote:
Lukt het je al wel weer om je eten binnen te houden? Dat lijkt mij wel een eerste belangrijke stap, maar inmiddels wel weer thuisdus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben te oud voor jullie jeugdige rapmuziek ik vertrek met Tong weer naar Hools
Ja man.quote:
Weet je eigenlijk wel dat iemand je probeert in te halen met aantal posts en topics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Kan ik nog inkomen jaquote:
NWA vind ik een beetje 'ze zeggen fuck, wat een boefjes'-rap, maar Public enemy, LL Cool J en Chuck Dquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Dat is mijn jeugdquote:
Jeugd zie ik als basisschoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Dat is ONZE jeugd.. je bent net 16 gast.. dat is voor mensen van 22-26
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je nou echt![]()
![]()
Mooiste NLrap ooit
Nee joh, mensen van 18 ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ze willen ons wat maken...quote:
Afgrijzelijk nummer.quote:
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar, uiteindelijk was het geen gevolg van het roken/drinken?
Ik zag de eerste clip op tv ervanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Groep 7 en toen ook eerste clip van 50 cent. In tha club heette het. Iedereen kon meerappen.
Ghetto met Akonquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Maar de echte hits op onze basisschool waren natuurlijk: "ik ben je zat" en "mocro flavour"
Ik ook hoor. Weet nog dat ze toen ook expliciete versie van een clip van THC lieten zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag de eerste clip op tv ervan![]()
Toen midden in de nacht gewoon BOX kijken voor die clip
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.quote:
Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Dat is ongelooflijk klote. Ben toevallig zelf een paar dagen geleden gestopt en 2 dagen later weer begonnen. Moeilijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die andere jaren? Ik bedoel, waar ging het fout?
Je moeder je op je hoofd laten vallen? Aangeboren?
Big2 echt niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.
Schijtlijst is fake.
Alle MTV show zijn ook fake.
Vond ik toen (eerste klas volgens mij) wel leuk.quote:
en die vrouw die met haar kut iets van de grond haalde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.
Opzich wel mooie lyrics:quote:
Hier was ik weer te oud voor.quote:
Bracequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Typisch het volgende:
IN HET BEGINNNNNNNNNNN, WAS ALLES FLEXXXXXXXXXXXX
GOEIE SEXXXXX![]()
![]()
Zo ontzettend slecht.
Bijna 14 miljoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Fouradi nummer heeft gewoon bijna 5 miljoen hits
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftalquote:
Gers hoerenjong!quote:
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''quote:
Hij was met je aan het flirten, als je je broek liet zagen had hij je analcherry wel gepopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
Naast Paul de Leeuw lijkt iedereen wel hetero, maar hij niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftal
quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Dit is Lange Frans Baas B supervisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?
Hoeveel moeten er nog gaaan?
Dag erna een gozer kapot slaan met een knuppelquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken hele liedje uit mij hoofd.quote:
Van Velzen ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Probeerde een fiets van de gracht te redden, wat een kanker sloeber hij wou hem gewoon zelf hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |