Illuminatie enzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch!
Dio! Al zal het hier heus niet over de voormalig Black Sabbath zanger en eigen band gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ en de schijtlijst tegen Big2 en Dio![]()
Maar, uiteindelijk was het geen gevolg van het roken/drinken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Zie edit.quote:
En die andere jaren? Ik bedoel, waar ging het fout?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Oh op die manier. Ik ga wel een keer door lezen wat het is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch! Nee man, te lang om zo effe snel uit te leggen in één post.Waar het op neer komt is zichzelf als mens verbeteren, door kennis & ervaringen enzo te vergaren.
Als je wat wil weten kun je het wel in dm vragen, maar nu niet echt zin in.
Op internet staat veel kul, kan ik je alvast vertellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik ga wel een keer door lezen wat het is.
Zo vaak op The Box gehoord.quote:
http://www.musicmeter.nl/album/187487quote:
Huis van Stekelenburg is pas fap fapquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef mrstylo het volgende:
Huis van Van der Wiel is best mooi.
[..]
Zo vaak op The Box gehoord.
The Box.
Ken je Ice-T ?quote:
2010quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/187487
Laatste wat ik kon vinden
Ik ben zelf best goed met filteren daarvan. Wou een keer wat zoeken over rockefeller en dan kom je weer naar illuminatie. Hetzelfde met Mason zag ik net.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op internet staat veel kul, kan ik je alvast vertellen.
Zijn dit kont implantaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Ice-T ?
[ afbeelding ]
Dit is zijn vriendin
Het heeft ook wel wat overeenkomsten, maar niet zoveel. Een beetje net als dat je naar PSV, Feyenoord of Ajax zoekt in google, dan kom je de andere clubs ook vanzelf tegen als je door klikt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben zelf best goed met filteren daarvan. Wou een keer wat zoeken over rockefeller en dan kom je weer naar illuminatie. Hetzelfde met Mason zag ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |